Hvordan går det med dere september damer?

Jeg sliter med å finne noe å ha på meg ute! Inne kan jeg dasse rundt i koseklær, men har ikke noe behagelig sommertøy.

Våkne med hodepine hver morgen pga. varme er ikke noe stas, er bare glad jeg har ferieuker nå :D

Veldig bra! Bortsett frå at eg sover litt dårlig pga vondt i ryggen. Men har begynt å trene meir fast igjen no og håpar det kan hjelpe på ryggen litt! Ellers har eg kjøpt noken fine mammaklær som eg lika veldig å gå rundt i ! :)

Koser meg, kroppen føles bra:) og om noen få timer blir jeg tante igjen:):):):)

Jeg sliter med å finne noe å ha på meg ute! Inne kan jeg dasse rundt i koseklær, men har ikke noe behagelig sommertøy.

Våkne med hodepine hver morgen pga. varme er ikke noe stas, er bare glad jeg har ferieuker nå :D
Uff da :( Håper du finner deg noe behagelig :) God bedring :)

Her føles det også bra, heldigvis :) Har vært på storbyferie og gått en mil om dagen, men ikke antydning til vondt (bortsett fra såre føtter, men det hadde jeg nok hatt uansett) :)

Nyter været og storkoser meg i nye fine kjoler :) Venter på en ny ladning med nye kjoler til uken ❤️ koser meg med å vise frem magen!

Er egentlig ikke så glad i varmen, men sånn som det har vært de siste dagene har vært perfekt:) Liker når det er rundt 20-22 grader, men trenger ikke bli varmere;) På verandaen kan jeg sette meg i skyggen hvis jeg trenger og på stranda kan jeg vasse/bade for å avkjøle meg, så foreløpig har det vært greit å være gravid i varmen. (MÅ jo ikke gjøre noe anstrengende.) Bortsett fra at jeg sover ennå dårligere på natta da;) Så vi får se hvordan det blir å jobbe igjen nå etter en liten miniferie.
Merker at jeg trenger noen nye sommerklær, kjolene og toppene blir litt for korte med den store magen, så denne uka skal jeg på shopping:)

Varmt og varmt.. Her jeg bor er det nå 9-10 grader.
Men ellers går det nå greit :) Er ganske sliten for tiden. Har mye jobb og møter, og så skal vi flytte om under en måned så det er mye som må ryddes, pakkes og vaskes. Men det skal vel gå på et vis. 10. juni skal vi være ute av her vi bor nå, så det blir en lettelse :)

Varme? Hvor? :p 6 grader og sur vind her nord :( Gleder meg til varmere dager :)

Går greit, nyter det fine været! Er så deilig å endelig kunne gå i sommerklær igjen :D men formen kunne absolutt vært bedre. Sliter med bekkenløsning og en forferdelig kvalme som ikke vil gi seg..

Jeg trives i varmen, syns det er bedre for bekkenet og andre muskelplager. Irriterende i ansiktet da :p Og for varmt på soverommet. Gleder meg til å bruke sommerkjolene mine :) Gravidkjoler :p Blir digg å slippe å måtte ta på bukser og sokker.

Bor på Østlandet og her er det SOMMER nå :D Synes det er herlig å se, men tåler ikke varmen så godt for å si det sånn :rolleyes:
Så dette kan bli en "spennende" sommer fremover :wacky: Har ingenting å ha på meg ute nå heller, så lusker rundt i tights og lange t-skjorter hver dag :p

Her tusler jeg i bikini og klipper gresset... Ikke for å vise meg frem(usjenert og deilig på landet) men for å få litt farge og luft på kroppen ;-) har alltid blitt fort brun, men nå har jeg vært flink og smurt meg godt med solfaktor 30 og likevel fått skikkelig farge ;-) slipper å klage på mangel på sydentur i år...

Her tusler jeg i bikini og klipper gresset... Ikke for å vise meg frem(usjenert og deilig på landet) men for å få litt farge og luft på kroppen ;-) har alltid blitt fort brun, men nå har jeg vært flink og smurt meg godt med solfaktor 30 og likevel fått skikkelig farge ;-) slipper å klage på mangel på sydentur i år...
Misunner deg den usjenerte bebyggelsen ;) bor i byggefelt, så kjenner litt på det med bikini ;)

Back
Topp