Hvordan går det med dere og lagene deres?

mmicha2

Glad i forumet
Merker selv at tiden fremover nå kommer til å bli tøff. Har en jente på 1,6 år og hun skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan bære på hun så mye. I går fikk jeg noen sinnsyke smerter, sikkert fordi jeg har overnattingstilbud meg.

Hvordan går det med dere? :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Mente overanstrengt!! Elsker autokorrekt xD

<3 odine <3 27/10/11

Overskriften og ble feil! Mente magene deres! Jeez!

<3 odine <3 27/10/11

Her går alt veldig bra! Jeg hadde de to første mnd som var tunge, men nå er jeg frisk og rask :p har to tasser her på 2 og 6 år, så veldig deilig å ikke merke noe annet en at magen vokser :)
(Eh, alt annet bokser og :p haha)

Tja, degår greit :) har mye bekkensmerter, og igår besvimte jeg.. Og klarer ikke å løfte noe serli på minstemann på2 år:/ så merker selfølgeli at kroppen ikke er som de er til vanlig ;) så spent på hvordan de går gremover etterhvert som magen blir enda større pg ting blir tyngre!!

Hei, j merker at j er litt mer trøtt enn vanlig, har ikke overskudd når j kommer hjem fra jobb, så d blir nok redusert jobb på meg tenker j, men ja vær forsiktig m å løfte henne, j jobber av og til i bhage og passer m for å løfte, utenom at j virkelig må, men forstår dilemaet, du kan sitte på sofaen m henne på fanget hvis d lar seg gjøre, klem :)

Her går det greitt :) Magen vokser og føler meg svææææær :P
Sliter med litt bekkenløsning, og må inn på sykehuset for å sjekke sukker i urinen......
Ellers sparker ho lillemor greitt fra seg ;)

Jeg går bare hjemme og er sykemeldt. Bekken, hode, kvalme og trøtthet har vært utrolig slitsomt fram til nå. Mannen er hjemme og hjelper mg med alt nå (jobber eg i Bergen). Og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli bedre!! Mer energi, mindre vondt i bekkenet og lite hodepine (ifht før..). Kvalmen kommer til kvelds, mn det er greit. Hurra for snill mann og sykemld! :) :)

For å si det mildt har jeg det ganske jævlig nå. De gode mndene er over og nyresmertene er her for fullt. Vannmerket resept på smertestillende ligger klar, men jeg drøyer så langt det er mulig.
Bekkenet er ikke så ømt lengre og det er bra iallefall:)

Gutt født 09
Baby sept 13

Bekkenet er frem og tilbake. Akkurat nå idag er magen litt mø ikke noe godt å løfte på frøkna verker i bekkenet , spes når man slapper av.. Trodde jeg skulle dø på butikken istad pga varmen, gla det ikke var så varmt i går.. Hatt daglig hodepine i to uker og kvalmen har kommet mer og mer tilbake de to siste dagene og varer første halvdel av døgnet.. Orker ikke gå noe særlig for blir uvel og sliter med pusten når jeg går

Bekken fra Helv** !! Har vert på krykker sammenhengende i 2 uker nå, så nå venter jeg på de gode dagene igjen (les lengter). Veldig, veldig trøtt og sliten og 1 åringen forstår jo ikke at mamma ikke orker å være med å se på alt og tråkke rundt.. I det siste har hun også vert mye syk og hatt tannfrembrudd, da blir det jo automatisk mye bæring.. Alt er bare tungt denne gangen :( Spesielt når mannen jobber mye og er lite hjemme. Heldigvis er han flink til å slå opp med ungene i helgene så jeg får sove :):) Det gjør dagen alene med ungene litt lettere. Ellers er jeg veldig klar for at det skal bli september Fort! :)

Back
Topp