Hvordan går det med dere, jenter? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Nyter dere sommeren med sol og varme? :D Eller er det ikke mye som minner om sommer rundt deg kanskje? Hvor befinner du deg, i Norge eller er du i det store utlandet? :)

Går det bra med dere og mageboerne? Håper alle har det supert og og at dere koser dere max! :flower

Ikke mye til sommervarme i Bergen. Guffen nordavind . Håper det snur snart [emoji28]

Ikke no særlig varmt her i Hedmark heller ..sola varmer jo ..men synes lufta er kald ...Har blitt forskjøla ,Og i tillegg så er jeg veldig frøsen av meg for tiden ⛄
Så følelsen av sommer er ikke her ...
tenker ikke så mye over det heller egentlig , tankene mine er at sommern skal gå fort sånn at høsten og magen kan komme ❤

Hahaha , den negative holdningen lissom:p:rolleyes:
Er jo i bunn og grunn veldig deilig med lyse lange dager og er jo så lykkelig om dagen så alt er godt
:icescream

Ikke mye til sommervarme i Bergen. Guffen nordavind . Håper det snur snart [emoji28]
Ikke no særlig varmt her i Hedmark heller ..sola varmer jo ..men synes lufta er kald ...Har blitt forskjøla ,Og i tillegg så er jeg veldig frøsen av meg for tiden ⛄
Så følelsen av sommer er ikke her ...
tenker ikke så mye over det heller egentlig , tankene mine er at sommern skal gå fort sånn at høsten og magen kan komme ❤

Hahaha , den negative holdningen lissom:p:rolleyes:
Er jo i bunn og grunn veldig deilig med lyse lange dager og er jo så lykkelig om dagen så alt er godt
:icescream

Samme i Trøndelag. Satser på at sommervarmen titter innom litt mer, før bladene begynner å falle ned. ;)

Back
Topp