Hvordan går det med dere, jenter? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Nyter dere sommeren med sol og varme? :D Eller er det ikke mye som minner om sommer rundt deg kanskje? Hvor befinner du deg, i Norge eller er du i det store utlandet? :)

Går det bra med dere og mageboerne? Håper alle har det supert og at dere koser dere max! :flower

Mye sol og varme her. For mye [emoji23][emoji23] Hadde elsket det til vanlig, men takler det så sykt dårlig nå. Puh! Så håper alle andre nyter det [emoji1]

Vi har typisk trøndervær, går ut i ferie straks, da reiser vi etter været. Blir besøk til svigers og så tar vi med telt så vi stopper litt på veien som det passer oss :)

Her oppe i nord er det drittvær :P to timer unna her snør det liksom.. sukk. men går bra det egentlig. :b
En som trives og sparker og vokser i hvert fall :) ferie om litt over en uke! da blir det jakt på sol og sommer.

Her er det sol og skyfri himmel, men en utrolig kald nordavind, så oppholder oss mest inne [emoji21] 1,5 uke igjen så blir det ferie. Håper det blir litt varmere temperatur da [emoji846]

Ferien begynte med regnvær:( Så kom det litt sol, men litt kald vind. Nå har jeg reist på ferie litt lengre sør. Vinden er kald her og, men solen varmer... Håper det tar seg opp og blir litt varmere:rolleyes:

Mini sparker, koser seg og vokser. Det er vel tross alt det viktigste.:)

Ble tur til Ullevål på meg, for å fjerne blindtarm - ikke akkurat det jeg så for meg for uken, men alt vel, både inni magen og her :)

Joda.. Men sånn kanskje maks 17 grader på en god dag så kan vi vell ikke skryte for mye av sommeren så langt.. håper det tar seg opp. Selv om det ikke synes på værmeldingene enda [emoji52]

Mye sol og varme her. For mye [emoji23][emoji23] Hadde elsket det til vanlig, men takler det så sykt dårlig nå. Puh! Så håper alle andre nyter det [emoji1]

Da må du gjerne sende sola og varmen hit opp til Trøndelag. ;)

Vi har typisk trøndervær, går ut i ferie straks, da reiser vi etter været. Blir besøk til svigers og så tar vi med telt så vi stopper litt på veien som det passer oss :)

Typisk trøndervær - i Trøndelag? ;) God tur, får håpe været er med dere, ikke like kos med telt i plaskregn... :)

Ble tur til Ullevål på meg, for å fjerne blindtarm - ikke akkurat det jeg så for meg for uken, men alt vel, både inni magen og her :)

Uff da! Håper operasjonen gikk greit - god bedring! :)

Joda.. Men sånn kanskje maks 17 grader på en god dag så kan vi vell ikke skryte for mye av sommeren så langt.. håper det tar seg opp. Selv om det ikke synes på værmeldingene enda [emoji52]

Får håpe værgudene glimter til snart! :)

Joda, operasjonen gikk over all forventning - og lillegutt har ikke brydd seg det minste om hele greia. Sparker løs han :)

Første dag med ferie i dag og det er heeeeerlig :happy: Skal bli godt å ikke måtte stresse opp, ta lange morninger med gutta våre og ta ting litt som det kommer. Vi skal en tur til Danmark om et par uker, ellers skal vi være hjemme. Elsker sol og varme, men ikke så mye nå :sorry: Synes det har vært et par fine uker nå med rundt 20 grader, det passer meg bra!

Første dag med ferie i dag og det er heeeeerlig :happy: Skal bli godt å ikke måtte stresse opp, ta lange morninger med gutta våre og ta ting litt som det kommer. Vi skal en tur til Danmark om et par uker, ellers skal vi være hjemme. Elsker sol og varme, men ikke så mye nå :sorry: Synes det har vært et par fine uker nå med rundt 20 grader, det passer meg bra!

God ferie! :D

Back
Topp