Hvordan går det med dere, jenter? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Nyter dere sommeren med sol og varme? :D Eller er det ikke mye som minner om sommer rundt deg kanskje? Hvor befinner du deg, i Norge eller er du i det store utlandet? :)

Går det bra med dere og mageboerne? Håper alle har det supert og at dere koser dere max! :flower

Her går det stort sett bra. Er ikke så mobil pga bekkenet, men får gjort litt hjemme :happy:
To dager til så har vi ferie alle sammen og skal kose oss med lek og hygge på ny platting, som bygges nå!
Håper alle andre også har det fint!

Joda, går greit. Dårlig søvn pga kranglette bekken, men fungerer greit nok om dagene.
Dårlig med sommer i Trøndelag, rimelig ustabilt her :p

Her er det sol, overskya, vind og litt regn. Passe temperatur:) Sliter med bekkenet, vondter i magen og faktisk vann i den ene nyra:eek: Energien er så som så. Noen dager er jeg totalt ubrukelig.

Går greit, blitt delvis sykemeldt pga trøtthet og kjenner meg veldig varm selv i det kalde nord :D
Mini er fortsatt aktiv i magen, men merker at det ikke er like god plass til akrobatikk lengre.

Her nytes varme og sol sammen med familien i Spania. Formen er upåklagelig, og med air condition sover jeg godt om natten :-)

Joda, går greit. Dårlig søvn pga kranglette bekken, men fungerer greit nok om dagene.
Dårlig med sommer i Trøndelag, rimelig ustabilt her :p

Får håpe det fine sommerværet vi hadde sist uke glimter til igjen. :)

Her er det sol, overskya, vind og litt regn. Passe temperatur:) Sliter med bekkenet, vondter i magen og faktisk vann i den ene nyra:eek: Energien er så som så. Noen dager er jeg totalt ubrukelig.

Skulle nesten ha trodd du bodde i Trøndelag? ;) Men vann i den ene nyra? :eek: Håper det går bra...

Går greit, blitt delvis sykemeldt pga trøtthet og kjenner meg veldig varm selv i det kalde nord :D
Mini er fortsatt aktiv i magen, men merker at det ikke er like god plass til akrobatikk lengre.

Da er det kanskje greit at sommervarmen glimrer med sitt fravær? ;)

Får håpe det fine sommerværet vi hadde sist uke glimter til igjen. :)

Skulle nesten ha trodd du bodde i Trøndelag? ;) Men vann i den ene nyra? :eek: Håper det går bra...

Da er det kanskje greit at sommervarmen glimrer med sitt fravær? ;)
Håper virkelig sommeren kommer tilbake [emoji4]

Back
Topp