Her går det opp og ned. Merker at det er slitsomt å ta vare på en liten gutt når jeg helst vil ligge å sove. Her om dagen ble jeg helt tappet for energi og bare begynte å gråte. Greide ikke å løfta han engang, måtte bare sette meg ned. Begynte så å kaste opp og følte at jeg skulle dø. Var helt forferdelig, men heldigvis var mammaen min der så hun hjalp til :)
Kvalmen er også opp og ned, er to dager siden sist jeg kastet opp, så det er deilig :D Men brekker meg ofte om dagen, så det er litt plagsomt. Også plages jeg en del med svimmelhet, må passe på å drikke nok vann tror jeg...
Ellers har jeg også fått en skikkelig hard kul nederst på magen! Kan det tenke seg at det er babymagen som kommer? Den virker så annerledes enn oppblåst-magen min, men det er vel helst ønsketenkning :p
Må også si at jeg sliiter med å finne mat for tiden, har sååå lyst på spekemat, skulle ikke vært mulig! Men klarer å holde ut, håper jeg glemmer hvor godt det er snart :)
Er også veldig morsomt å se hvor mye besteforeldrene gleder seg og har allerede begynt å planlegge hva som skal kjøpes inn av uteleker, hva de må kjøpe inn av ekstra stoler, senger osv, synes det er sååå koselig jeg :)
Etter blødningene jeg hadde har jeg faktisk begynt å kost meg med i svangerskapet. Før hadde det liksom ikke gått opp for meg, men nå når jeg trodde jeg var på gang med å miste merket jeg hvor mye jeg ønsket dette barnet. Så nå merker jeg bedre at jeg faktisk er gravid :)
Liten(lang) oppdatering fra meg ;p