Hvordan går det med dere jenter !! =)

hope<3

Elsker forumet
Går det bra med dere ? noen symptomer ute og går ? Hva med de som har fått positiv test?! =) hvordan føles det ?=)
Jeg syntes dagene går veeldig seint :P .. hehe men så er jeg veldig utolmodig også da =)

jeg er også utålmodig!! :((

Skal teste så fort strimlene kommer i posten!! som jeg hååååper er i morgen! da er jeg 12dpo.. kan vell få positivt da? *håpehåpe*

du tester til helgen?? :))

foressten så er jeg slapp, oppblåst/mensenlignende vondt og TRØTT!!! håper det ikke bare er i hodet mitt da.. :/

heihei=) håper testene kommer snart å er positive=) e har en del symtomer kjenner jeg og har fått positive tester=) tok en sist i dag som va ganske positiv og 4 dager før mens er forventet=) får ta en tur t legen i morra siden e ska ut å reise på søndag=) krysser fingrene for at spira holder seg der den e å at dere blir me i mars gjengen=)

tok en test i morges også, blenda hvit :P hehe uff å huff ..... får håpe at jeg får positivt etter IKM da!... de billigtestene går som det suser her i huset ;)

Jeg testet positivt for en uke siden men har ikke en eneste symptom.
Det eneste var at jeg fikk festeblødning, og hadde veldig sterke smerter i magen sist helg.
Det er borte, og nå sitter jeg bare med en svææææær oppblåst mage men føler meg egentlig akkurat som før.

Litt rart siden med Oliver hadde jeg masse symptomer og følte graviditeten på kroppen helt fra unnfangelsen.

Jeg testa positivt for to dager siden, og kjenner i dag at puppene er ømme på utsiden (mot armhulen) Kjennes jaggu ut som jeg er støl :P

Jeg har kjent meg litt rar i en uke nå, selv om mensen ikke skulle kommet før i morgen..
Ømme bryster og blir fort akutt sulten..men utenom det er det ikke så masse....Er overnervøs..Mistet 2 ganger nå, så jeg håper virkelig det går bra denne gangen..

jeg har da testet positiv, og har hatt magesmerter siden EL ca....
Er dette normalt???????Sånne murringer....
Ellers mere trøtt og litt småkvalm på morges OG sulten resten av dagen.

Jeg har også hatt endel murringer de siste dagene..  Hvis jeg ikke husker feil så hadde jeg det i sist svangerskap også. Så tror det er ganske normalt.

Ellers er ikke formen helt på topp om dagene. Er kjempe TRØTT hele tiden.. Kan visst ikke få nok søvn for tiden.. Kvalmen kom i gårmorges. Krysser fingrene for at det bare blir med morgenkvalme denne gangen. Sist var jeg kvalm hele dagene helt til jeg var halvveis i svangerskapt. Og for ikke å snakke om brystene, de er ømme som fy. Og lukte sansen er GOD. 
Leeengter etter å fortelle det til noen :P hehe

Alt er skummelt, men også spennende.

Har vært utrolig oppblåst siste ukene. Og menssmerter. Har trodd mensen skulle komme mange ganger. Men fann ut at når det var gått en uke over var det på tide å ta test. Den var positiv :)

Hadde faktisk flere symptomer dei gangane e ikkje har vært gravid enn dinna måneden her når e faktisk e gravid  

Men hadde festeblødning ca 5 daga etter EL, åsså mensenmurringa rett rundt IKM... å ei lita blødning dagen før e testa positiv, trodde først det var mensen som kom, men fikk positiv test midt på dagen på mandagen så 

Etter det har e hatt litt stikking og murring i magen. Får også mer og mer ømme bryst. Har også no dei to siste dagane fått litt voksesmertelignende følelse i hoftene når e ligge for lenge på sida...usikker på ka det kan være.

Akkurat no gleda e me over symptom, bare en bekreftelse på at det e liv der inne 

hos meg hadde eg ein del mens smerter og følte meg oppblåst og det stakk nedest i magen, de 3 siste dagane har jeg vert veldig trøtt og har fått stoore brystvorter, fikk helt sjokk, haha skal til doktoren i morgen, og ta blod prøve, spennende!!!

Jeg har merket at jeg er SÅÅÅÅ irritert. Lunten er kortere en kortest ;)

Og nå har jeg litt mensmurringer og rar i magen. Men FORELØPIG er formen
fin fin :)))

så spennende jenter :D hihi, vi har en utrolig spennende tid forann oss :D :D :D :D

Back
Topp