Hvordan går det med de små?

En tråd i 'Desember 2016' startet av Moderator Tone, 3 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Heia alle sammen :)

Hvordan går det med de små?
    Har de blitt store nå?
    Noen som skal begynne i barnehagen til høsten?

2. Lille hjerte Elsker forumet VIP Sommerfuglene

Her går det bare bra :D
    Hun begynner å bli stor, må vel nærme seg 10 kg tror jeg, hun er 8 mnd idag :)

Blir ingen barnehage, men bestemor å tanta skal hjelpe til.

Hvordan er det med dere andre?

3. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Desemberskatter 2016 Januar 2017 Junibarna 2019

Går kjempe bra, ruller nå begge veier og skubber seg bakover [emoji2] Barnehage start blir ikke før til vinteren [emoji4]

4. Kaktusen<3 Gift med forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 Februarlykke 2015

Her går det veldig bra[emoji5] Han er en kjapp kryper, drar seg opp etter ting og begynt og sette seg litt opp[emoji5] Blir hjemme med meg frem til august neste år[emoji5]

5. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene

Går bra her. Kryper, sitter selv og reiser seg opp etter ting. Begynner i barnehagen i Januar. Jeg har mest lyst til å gå hjemme med han til august neste år, så jeg må jobbe med å få med samboern på det. :)

6. ElisabethI Elsker forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

her er hun 8 mnd. Har krypet i en måned nå og det går i ræserfart! :p Står overalt og nå har hun så smått begynt å gå langs bordet. Snur seg lett som en plett mellom bord og sofa. De blir så fort store :O 8 kg, bare 3 kg mindre enn storesøster som nettopp fylte 2 :p Hun er blid som ei sol, og nyskjerrig på verden! Gruer meg til jeg skal tilbake i jobb om 4 uker :(

7. Banoffie Glad i forumet Desemberskatter 2016 Januarlykke 2019

Vi har en skikkelig blidgutt som spiser, sover, krabber, reiser seg og sitter selv. Alt er perfekt! Stor liten bolle på nesten 10 kg, snart 9 mnd =) Begynner i barnehagen 1/11 og jeg gruer meg veldig. Men på en annen måte ELSKER han å leke med andre barn så jeg tror han vil trives.

Del denne siden