Hvordan går det med de små?

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Heia alle sammen :)

Hvordan går det med de små?
Har de blitt store nå?
Noen som skal begynne i barnehagen til høsten?
 
Her går det bare bra :D
Hun begynner å bli stor, må vel nærme seg 10 kg tror jeg, hun er 8 mnd idag :)

Blir ingen barnehage, men bestemor å tanta skal hjelpe til.

Hvordan er det med dere andre?
 
Går kjempe bra, ruller nå begge veier og skubber seg bakover [emoji2] Barnehage start blir ikke før til vinteren [emoji4]
 
Her går det veldig bra[emoji5] Han er en kjapp kryper, drar seg opp etter ting og begynt og sette seg litt opp[emoji5] Blir hjemme med meg frem til august neste år[emoji5]
 
Går bra her. Kryper, sitter selv og reiser seg opp etter ting. Begynner i barnehagen i Januar. Jeg har mest lyst til å gå hjemme med han til august neste år, så jeg må jobbe med å få med samboern på det. :)
 
her er hun 8 mnd. Har krypet i en måned nå og det går i ræserfart! :p Står overalt og nå har hun så smått begynt å gå langs bordet. Snur seg lett som en plett mellom bord og sofa. De blir så fort store :O 8 kg, bare 3 kg mindre enn storesøster som nettopp fylte 2 :p Hun er blid som ei sol, og nyskjerrig på verden! Gruer meg til jeg skal tilbake i jobb om 4 uker :(
 
Vi har en skikkelig blidgutt som spiser, sover, krabber, reiser seg og sitter selv. Alt er perfekt! Stor liten bolle på nesten 10 kg, snart 9 mnd =) Begynner i barnehagen 1/11 og jeg gruer meg veldig. Men på en annen måte ELSKER han å leke med andre barn så jeg tror han vil trives.
 
Back
Topp