Hvordan går det med de små?

En tråd i 'Januar 2016' startet av Moderator Tone, 3 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Heia alle sammen :)

Hvordan går det med de små?
    Har de blitt store nå?
    Noen som skal begynne i barnehagen til høsten?

2. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

De små er ganske store, halvannet år blitt

Mi begynner i bhg nå, holder på med tilvenning.

3. Blakken Gift med forumet Januarlykke 2016

Begynner i barnehagen om 4 dager :)

4. Januarmamma87 Flørter med forumet Januarlykke 2016

Begynner i barnehagen 17., så det er vel bare 4 dager til[emoji50] De fleste klærne er merket, nye støvler er kjøpt inn (støvlene etter storesøster er borte) og lillesøster er klar. Hun har allerede spist frokost i barnehagen en dag, klatret opp på stolen selv mens jeg snakket med storesøster, så hun fikk både skive og melk[emoji6] Så skuffet når hun skal bli med meg hjem[emoji12]

5. Verpesyk90 Forumet er livet Septemberlykke 2021 Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Her har vi andre tilvenningsdag i bhg i morgen :) gutten min skal bare gå to dager i uker frem til nyåret. Da får han forhåpentligvis fulltidsplass :)
    Her er alt av yttertøy, sko, støvler og sandaler merket, men måtte kjøpe noe mer joggetøy som han kan bruke i barehagen. Ikke begynt å merke inneklærene ennå :p

6. Lilleulven Forumet er livet VIP Himmelbarn ❤ Juliskattene 2018 ❤ Januarlykke 2016

Her har mini gått i barnehagen siden januar. Og det har gått helt supert. Elsker å være der, spesielt siden hun får være litt sammen med storesøster [emoji173]

7. CecilieR Gift med forumet Januarlykke 2016

Blitt så stor ja. Er mye ute på åpenbarnehage og besøker tidvis barnehagen til storesøster, men han kommer ikke til å begynne selv før tidligst nyåret neste år :p
    Synes det er deilig å ha den tiden sammen ❤

8. Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016

Begynner å bli en stor gutt elsker vært minutt av det:)

Del denne siden