hvordan går det med de små?

LadyOnHeels

Elsker forumet
bianca har endelig begynt å få en bedre soverutine om kvelden, men er en del amming om natten så håper det også snart går seg til. ellers så har hun fått sterke personlighetspreg, hehe.. neste uke er det 5mndrs kontroll så gleder meg litt til det selv om det vil si vaksine :/ 
 
her er det iallefall vaksine på 5mnd kontrollen... skal dit i slutten av oktober.
 
her går det fint :o) Lillegutt er litt småforkjølet nå men, stort sett i godt humør :) Soverutinene begynner å¨falle på plass her og.. mellom 19 og 20 sovner han, og da sover han til 12-01 om natten før han våkner å skal ha mat.. så sover han enda 4-5 timer før han våkner på nytt.. ganske godt :)

Vi skal på 5 mnd kontroll på fredag, spennende å se hvor mye han er gått opp og hvor lang han er blitt.. :D Vaksina derimot .. håper jeg han ikke reagerer på slik som sist , da fikk han ganske mye feber og va survete en hel kveld ( noe vi ikke er vant med). Men det blir nok bra :))
 
Her går det supert :) Lillemor tuller litt ved puppen nå igjen, men jeg håper det går over slik som sist gang. Venter ellers fremdeles på tenner. Har og begynt å gi grøt til et måltid og dagen. Stortrives som mamma :)
 
Her går det kjempebra. Han har snudd seg begge veier fra han var nesten 4mnd, nå tar han situps og drar seg bortover gulvet, han prøver å krabbe nesten, men det går bakover, hehe. Ellers blid og rolig. Har prøvd litt grøt, men er ikke så interessert enda. Tida går så fort, er ingen liten baby lenger hvertfall, men nyter tiden :-)
 
her går det supert.. lillegutt har vært på 5mnd kontroll og alt var vell, 1kg opp siden sist og 4cm lengr, vaksinen reagerte han ikke stort på, kun en  lett temp førhøyelse.. har begynnt med grøt og det er stooor stat med fast føde her, for lillegutt og mamma..;) han har også funnet ut at å rulle rundt gjør at han kommer seg steder, så nå ligger han ikke så mye rolig lengre..;)
 
Back
Topp