Hvordan går det med bekkenløsningene deres?

huzky

Gift med forumet
Her har jeg hatt et par gode dager nå.. Det er kjempegodt, er flinkere til å ta hensyn til hvordan jeg reiser meg, i det hele tatt hele døgnet hvordan jeg oppfører meg. hehe. (jeg har sluttet å gå rundt og plukke lekene til småen oppi lekekassa - nå bruker jeg en mopp for å måke de sammen ;))

Har vært hos legen og fått henvisning til manuellterapeut (hadde bare de svart på telefonen der, så jeg fikk bestilt meg time!!!) og så var jeg og hentet krykker i går. Jeg skal ikke bruke de hele tiden, men i de tilfellene jeg blir nødt til å gå et lite stykke, så kan de være gode å ha som avlastning...

I kveld blir det trening i varmtvannsbassenget. Spørs hvor mye jeg orker å trene, men jeg skal hvertfall ligge og flyte på flytepølser og la varmtvannet gjøre jobben med å hvile bekkenet mitt.

Ha en aldri så flott helg, alle sammen!! :)

Så bra at du har funnet måter å tilrettelegge hverdagen din :)

Har heldigvis ikke fått bekkenplager (enda)  :)

Men det med mopp til å rydde leker brukte jeg mye sist (på jobben i bhg), det er lurt for å spare kroppen litt :)

Kjenner den kommer snikende.. Må være flink å bruke sparkesykkel på jobb, slik att jeg slipper å gå så langt.. (jobber på sykehjem)

har kommet litt, men tenkte meg at eg ikke skulle slippe unna det denne gangen så lenge eg hadde det sisst.

Det går som regel bra, men eg litt vanskeligt å gå 100% sjukemeldt og ikke gjer noe heima, slik som støvsuge og vaske da. spesielt med ein mann som kommer heim kl 5 6 hver dag.. Han er ikke glad når eg spør han om å støvsuge..

også kjenner eg om eg har bøyd meg for mye en dag. Men det med mopp til lekene var jo ein goe ide =)

ja, vj88: å bøye seg er det verste som er for meg...

jeg kjenner det veldig godt de verste dagene mine jeg spyr mest, for da står jeg jo som en krok over doen.. så da er det veldig godt å slippe å gå rundt hele stuegolvet å plukke leker etterpå.. :)

Back
Topp