Hvordan går det med barna?

Ra2

Glad i forumet
Her er det full sving :)
Hun snudde seg for første gang for 1,5 uke siden. Da var hun 4,5 mnd akkurat. Så nå springer jeg til for å snu henne på ryggen når hun blir sliten av å ligge på mage. Gleder meg til hun klarer å snu seg tilbake selv :). hun får grøt på kvelden, så har jeg begynt å gi litt fruktmos på dagen. Hun smiler og er stort sett i et strålende humør :)

Hvordan går det med deres søte små ? :))
 
I dag la hun seg på sia for første gang(hun er 4 mnd og en uke gammel), så det er nokk ikke lenge til hun ender på magen! Her sliter vi litt med søvn på dagtid, tar sin tid før hun sovner og når hun først sovner tar det hall time til 3 kvarter så er hun våken igjenn, så når kvelden kommer er hun stuptrøtt så hun er i seng like etter kl18. Bortsett fra det er det en smilende og pratsom liten frøken som kan å smelte mammahjerte;)
 
Her går det bra med de to små, de utvikler seg i sitt eget tempo, ingen snuing og slikt men det kommer nok etterhvert
 
Min lille Mathilde er 5 mnd og 1 uke og er stort sett blid=)
Hun har allerede fått 2 tenner nede og kan rulle fra rygg til mage og fra mage til rygg.
Hun begynner alltid å gråte når hun flipper over fra mage til rygg, sikkert fordi det går så fort men det blir nok bedre etterhvert=)
Vi er godt i gang med grøt på kvelden og hun får får fruktmos på dagen.
Vi koser oss masse med ferie og nyter dagene før mamma må tilbake i jobb=)

Er det flere som sliter med at barnet ikke vil ligge i bagvogna og bare vil opp når dere er på tur??
 
Her går alt bare supert etter jeg sluttet å amme :) Nå har jeg en blid og fornøyd unge som sover bedre, spiser ikke like ofte og er en glad liten kar :) Han får grøt om kvelden, og litt smaksprøver på frukt og grønnsaker innimellom. Snur seg og kommer seg litt rundt på gulvet om han vil. Eneste "dumme" er at han er en powernapper, sover 20 minutt om gangen på dagtid, litt kjedelig...
 
Her går det bare bra:D han er så snill og god att:) han er nå 5 mnd og har ikke noe særlig lyst til å snu seg. Tar livet helt med ro kan en si:)
 
Julian er 5 mnd og 1 uke nå :)  Han har snudd seg fra rygg til mage siden han var 3 mnd. Så her er det full fart med snuing ;) Litt skeptisk med å snu seg fra rygg til mage enda siden det går litt fort. Men når han ligger på magen snur han seg rundt i ring, og ruller for å få tak i ting. Han sover hele natta fra 20-07. Vi sluttet å amme for 2 uker siden. Jeg prøvde alt jeg kunne for å fortsette, men han nektet plent! Så nå får han mme. Og ca 2 måltider med fast føde.
 
Back
Topp