Hvordan går det med babykiloene?

klementin

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Himmelbarn
Flere som la på seg mye? Prøver dere å bli kvitt kiloene igjen? Hvordan går det?

Jeg la på meg 30kg i løpet av graviditeten...
6kg forsvant i løpet av et par uker, nå er jeg 10kg unna startvekta.
Savner å bare være slank uten å gjøre noe for det som jeg var!

Jeg skal ned 7 kg til:-) Ikke veldig lett men:-(

Jeg la på meg mye jeg også, men hadde svangerskapsforgiftning med myyyyye vann i kroppen, så mesteparten forsvant fort. Jeg er nå på startvekt før graviditet, men jeg hadde noen kilo for mange i utgangspunktet, så jeg vil gjerne ned en 5-6 kg innen jul tenker jeg. Jobber så smått med saken, men syns det er såååå mye vanskeligere nå enn før jeg fikk barn, jeg blir veldig fokusert på kosthold og trening når jeg holder på, og det har jeg jo søren ikke tid til med barn, hus, jobb, mann og sosialt liv *puh*

Jeg har vel 5 kilo igjen til vekta jeg var før jeg ble gravid, men må ned 8 kilo for å få operasjon av overheng på 6 cm over trusekanten..... Sukk. Sliter med å gå ned selv om jeg har gjort endringer i kostholdet og går turer. Det irriterende er at JEG la om kostholde vårt og la inn restriksjoner på snop og chips og går ikke ned noe særlig. Samtidig går min mann ned 15 kilo. Urettferdig!!!!!

Håper at når jeg kommer i jobb at det får litt fart på vektnedgangen

La på meg masse, ble vel rundt 25 kg
Hadde mye vann i kroppen, og etter et par uker var 10kg borte.. Men sitter fortsatt igjen ca 8 kg til vekta jeg hadde før jeg ble gravid.. Håper å etterhvert klare å gå ned 20kg til, men er vanskelig å få til virker det som

Jeg er nok noen kg under det jeg veide før jeg ble gravid, så jeg er strålende fornøyd 
Får se om vekta holder seg nede etter at det blir slutt på ammingen...

La på meg ca 20 kg (hadde resterende 10 fra forrige sv.skap) og er nede igjen til der jeg var før jeg fikk barn nå.. Men mye skyldes nok at jeg har høyt stoffskifte, for jeg skal ikke skryte på meg at jeg er flink til å trene/spise riktig 

gått ned alle kg heldigvis :-) men la på meg 4-5 kg rett før graviditeten som jeg sliter med å bli kvitt da...prøver mer aktivt å slanke meg etter ferien...

Husker ikke helt hvor masse jeg la på meg, men har 5kg igjen ned til trivselsvekt.. Er 5 harde kg, har ikke mye tid til overs til trening etter at barn, mann, jobb og hus ar krevd sitt.. Men de SKAL av!

Back
Topp