Hvordan går det med ammingen?

Vi ammer. :) Har begynt å gi litt smaksprøver også, men er veldig fornøyd med å ha fullammet i fire måneder. :)

Sent from my HTC 10 using BV Forum mobile app
 
Her er det også fullamming, men begynt å gi litt smaksprøver [emoji16]
Fullammingen går såpass fint at jeg har tenkt å holde på det litt til [emoji16]
 
Flott at dere ammer, det er det beste! :) Her går det også bra med ammingen håper å holde på like lenge som med store søss.
 
Fullamming her u gården. Hun virker fornøyd med det og har nok av melk, så da ser jeg ingen grunn til å begynne med mat. :)
 
Får litt grøt om kvelden før hun legger seg. Ellers er det bare pupp her:)
 
Fullammer fortsatt. Har holdt på minst 6 mnd med de to første så regner med at det blir det samme denne gangen og.
 
Fullamming her u gården. Hun virker fornøyd med det og har nok av melk, så da ser jeg ingen grunn til å begynne med mat. :)

Samme her :)
Kommer til å begynne med smaksprøver når hun blir 6 måneder :)

Jeg slet veldig med smerter de første månedene, men etter 3 måneder ble smertene så godt som borte. Nå sliter vi litt med brystvegring. Hun klager over at hun er sulten, men F*** heller om hun skal ta puppen ^^
Jeg må bare le av det hele. Hun tar alltid til fornuft heldigvis :)
Jeg elsker amming denne gangen <3
Og så er det så koselig å høre på at hun smattering fornøyd når hun er mett <3
 
Samme her :)
Kommer til å begynne med smaksprøver når hun blir 6 måneder :)

Jeg slet veldig med smerter de første månedene, men etter 3 måneder ble smertene så godt som borte. Nå sliter vi litt med brystvegring. Hun klager over at hun er sulten, men F*** heller om hun skal ta puppen ^^
Jeg må bare le av det hele. Hun tar alltid til fornuft heldigvis :)
Jeg elsker amming denne gangen <3
Og så er det så koselig å høre på at hun smattering fornøyd når hun er mett <3
Så herlig smertene forsvant. Var en god del oppstartsproblemer her også. Lillemor elsker puppen nå, hun ligger og gulper mens hun suger liksom. Hehe ;) Så jeg er spent på hvordan det blir å bytte ut pupp med mat :p Skal uansett starte roig med smaksprøver her også, potet og avokado. :) Ja, her også! Hun har suttet såå masse på hendene i flere uker nå, og gulpet masse for hun har jo fått for mye. Og så så jeg jammen meg en hvit liten prikk i tannkjøttet her om dagen! Så her kommer den første tannen faktisk! Ikke rart hun har villet suge men ikke villet ha melk :p bebisene blir så store så fort <3
 
Så herlig smertene forsvant. Var en god del oppstartsproblemer her også. Lillemor elsker puppen nå, hun ligger og gulper mens hun suger liksom. Hehe ;) Så jeg er spent på hvordan det blir å bytte ut pupp med mat :p Skal uansett starte roig med smaksprøver her også, potet og avokado. :) Ja, her også! Hun har suttet såå masse på hendene i flere uker nå, og gulpet masse for hun har jo fått for mye. Og så så jeg jammen meg en hvit liten prikk i tannkjøttet her om dagen! Så her kommer den første tannen faktisk! Ikke rart hun har villet suge men ikke villet ha melk :p bebisene blir så store så fort <3

Næmmen <3 Så skjønt <3
Ja hvor blir tiden av??? :)
 
Fullammer her og. Hadde håpet og vente til 6 mndr med smaksprøver, men lille er sååå interessert i hva vi spiser. Sittet og spiser på fingrene sine mens vi andre spiser mat. Det er tydelig at han har skjønt at det finnes noe annet enn pupp, så vet ikke om jeg har samvittighet til å vente så lenge.. gir d-dråper på skje, han gaper etter skjea som bare det..
 
Fullammer her også. Ca.2 uker til så er han 6 måneder.
Han har fått litt smaksprøver, men liksom ingenting fast hver dag.
Nå har han fått skikkelig sansen for banan som han fikk smake for noen dager siden. Da er det genialt med den kidsme saken som er som en stor tutt med hull i :)
Ammet første til han var ca.9 månder, så tenker det blir noe sånn denne gangen også :)
 
Slutta å amme rett før hun var 3 måneder. Hadde satt meg som mål å fullamme i 6 mnd men slik ble det alså ikke :) melka mi var ikke mettende og hun ble sint hver gang jeg la henne til brystet. Fikk en ny unge når hun fikk flaske [emoji173]
 
Ammer fortsatt jeg også. Denne gangen går det som en lek! Hun virker også veldig interessert i både mat og drikke når jeg spiser. Men hun er ikke så veldig interessert i hverken grøt eller grønnsaksmos. Tilbyr nesten hver dag, men det er ikke mye som går ned :p
 
Nå er en del av brystvegringen borte heldigvis :) Hun blir lett distrahert da ^^
 
Lille er litt over 5 mnd og fikk tenner for et par uker siden som han av og til prøver på puppen.. Håper det går over! Ellers har amminga gått som en lek hele veien. Men han våkner fortsatt annenhver time og hver time om natta og det begynner jeg å kjenne. Har begynt med litt grøt og skal trappe det opp og vurderer også mme for å se om han sover bedre på det. Drømmer om noen timer sammenhengende søvn [emoji4]
 
Last edited:
Back
Topp