Hvordan går det med allesammen?

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Hverdagen ble brått veldig hektisk med studier, jobb og to barn. Så det blir begrenset med bv for tiden, men må jo inn å se litt innimellom. Så hvordan har alle det? Tenk nå er det i ca 3mnd igjen til maibarna fyller sitt første år! Helt utrolig hvor fort tiden går :)
 
Hallo:)

Her går det kjempe fint. Vesla har begynt hos dagmamma og jeg begynner i jobb om ca 1 uke. Gleder meg veldig til det. Men først en uke vinterferie. Blir godt å være i jobb igjen , bare det å kunne forlate hus og barn litt for å få litt nye impulser og ikke minst få brukt hodet litt igjen. Veldig sunt!

Helt utrolig å tenke at hun allerede snart er 1 år. Sukk!! Hvor ble det av tiden da?
Gleder meg til å planlegge den første bursdagen hennes :)
 
Hallo:)

Her går det kjempe fint. Vesla har begynt hos dagmamma og jeg begynner i jobb om ca 1 uke. Gleder meg veldig til det. Men først en uke vinterferie. Blir godt å være i jobb igjen , bare det å kunne forlate hus og barn litt for å få litt nye impulser og ikke minst få brukt hodet litt igjen. Veldig sunt!

Helt utrolig å tenke at hun allerede snart er 1 år. Sukk!! Hvor ble det av tiden da?
Gleder meg til å planlegge den første bursdagen hennes :)

Så bra å høre at det går bra :) Hvordan synes du det var å levere hos dagmamma første gang? Kansje litt rart i starten, men er enig i at det er godt å "lufte" hodet utenfor hus og uten barn bare litt :) Blir spennende å planlegge den første bursdagen, den er jo litt spesiell :)
 
Back
Topp