Hvordan går det med alle?

detnyenicket

Gift med forumet
Nå har vel de aller fleste fått gullene sine, så da lurer jeg på hvordan det går med alle sammen? 

Her går det over all forventning. Jenta mi er 6 uker i dag, spiser som en helt (ammer) og sover passe greit om natten. Våken ca hver 3.time for mat. På dagtid er hun en skikkelig kosejente og vil bare være hos mammaen sin. Det kan være litt slitsomt, men får jo aldri denne tiden igjen, så koser meg mens jeg kan:) Storebror på 2 er bare en skjønning med henne. Er like stolt hele tiden:)

Her går det veldig bra. Jenta er 1 uke i dag, og verdens skjønneste. I dag kommer kanskje mamma innom og skal titte på henne.
Hun har også vært ute med pappan sin i dag. Besøkt bestemora si og gammelonkelen til pappan sin på gamlehjemmet.

Jeg er helt psykosår på brystvortene, så jeg gruer meg til hver amming. Men prøver å holde ut som best jeg kan! Den verste sprengen har gått over, så jeg gleder meg til jeg blir litt herda :P

Dramadama skrev:
Her går det veldig bra. Jenta er 1 uke i dag, og verdens skjønneste. I dag kommer kanskje mamma innom og skal titte på henne.
Hun har også vært ute med pappan sin i dag. Besøkt bestemora si og gammelonkelen til pappan sin på gamlehjemmet.

Jeg er helt psykosår på brystvortene, så jeg gruer meg til hver amming. Men prøver å holde ut som best jeg kan! Den verste sprengen har gått over, så jeg gleder meg til jeg blir litt herda :P

Høres ut som om dere koser dere:) Kan anbefale brystkrem og brystskjold mot såre vorter. Funket kjempebra her. Var så tårene sprutet til tider. Aaau! Men det hjalp altså etter første smøring:)

Her er prinsen akkurat 1mnd i dag, HURRA..! Det går veldig fint med oss. Jeg ammer ikke, så jeg sliter ikke med såre brystvorter ;) Han får mat to ganger om natta og sover godt mellom måltidene. Selv om jeg bare må opp to ganger om natta gleder jeg meg til det blir en gang og null ganger. Dette henger sammen med at jeg er hjemme med storesøster på 1,5år og, slik at jeg ikke får sovet noe om dagen.

Hei...
Jeg er ny her så er ikke helt inne i dette chatte-greiene :D
Så jeg vet ikke om du kanskje spør de du kjenner fra før her eller alle generelt...hihi...men jeg har så lyst å svare for å bli litt kjent med forumet og dere :)

Jenten min er en mnd i dag. Etter bare ammetrøbbel , (tette melkeganger og brystbetennelse) de første 2 ukene så ble det flaske. Nå går mating veldig bra, etter prøving med malt og fenikkelte. Hun sover kjempebra og jeg/vi mater bare en gang om natten. Har begynt å gå litt turer når været ikke er helt forferdelig. Det er stas for mor, og godt for barn emoticon

Det er mitt første barn, og jeg er helt overveldet over hvor fantastisk det er emoticon Jeg er hodestups forelsket og nyter tilværelsen!

Her går det bra. Casper er 6-7 uker (kom i november) Har litt magevondt... Jeg har altfor mye melk, så har hatt to brystbetennelser hittil... :/ Men sånn utenom det så er alt bra :)

Her går det veldig bra..lillebror er 1 mnd i dag og vokser seg stor og sterk:-) Det har gått veldig bra å ha storesøster på 1,5 år hjemme..hun finner smokken på eget initiativ hvis han gråter og bleia når vi skal skifte..virker som hun syns det er stas å hjelpe til litt:-) Om natta spiser han to-tre ganger,avhengig av når siste måltid er før vi legger oss..jeg sliter også med brystbetennelse,noe jeg også gjorde sist..har tatt kverken på 4 stk allerede,så vet ikke hvor lenge det går..gir mest flaske,både med min melk og med erstatning..lillegutt er fornøyd med det,så da er vi også fornøyd:-) Har så vidt funnet frem litt klær i str 62,så er en lang gutt vi har fått..akkurat som pappa`n sin;-)

Junijente2010:

Så du er hjemme med to små du også..! Trodde jeg var den eneste i hele verden omtrent med to små hjemme ;)

Hei, har ikke vert så ofte inne på babyverden :)

Her går det også bra. Lille mathea er snart 3 månder. Hun fikk en tung start på livet, hun ble hjerteoperert når hun bare var 3 dager gammel. dagen vi fikk vite at vi skulle bli flyttet til et nermere sykehus så fikk hun infeksjon i såret så vi måtte vare der noen dager til. så ble vi flyttet til ålesund, måtte vare der en stund også for å trappe forsiktig ned på alle medisinene. Mathea var født 3 desember og vi fikk fare hjem 29 desember. 

Hjemme koser vi oss veldig, hun er så snill og god og elsker å bli snakket til :D
den siste uken har det vert litt vanskelig for hun har en forferdelig hoste, så hun spiser lite og hoster mye. vi får bare ta tiden som trengs med å bli frisk :)

Back
Topp