Hvordan går det med alle feb.08-barna?

Liiinamor

Forelsket i forumet
Nå er de eller blir 4 år i nærmeste fremtid og da lurer jeg på hvordan de har utviklet seg?

Isak er 4 år i dag. 21 kilo. Har ikke målt lengde. Han er fortsatt interessert i alle motoriserte kjøretøy. Er veldig opptatt av bilmerker. Glad i å bygge lego. Liker å se filmer. Er flink å gå på tur i skog og mark. Han er veldig omtenksom, spesielt sammen med mindre barn eller dyr. Er flink til å ta i mot beskjeder og sier i fra hvis lillesøster gjør noe hun ikke har lov til

Hei! Lenge sidan eg har vore innom forumet no, så det er kjekt å sjå at det fremdeles er litt aktivitet her :) Johanne har fylt 4 år, og er blitt stor jente! Ho er skikkeleg i prinsesse hør et for tida. Alt bør vere rosa, og ho skal iallefall ikkje gå med bukser! Favorittleikane er barbiedokker og diverse andre prinsessedokker. Ho likar godt teikning, og har nesten lært seg å skrive navnet sitt. Mora blir sjølvsagt veldig stolt over sånne framskritt! For øyeblikket ligg jenta utslått på sofaen med feber og halsbetennelse, men ellers er ho frisk og rask og elsker barnehagen :)

er jo innom og titter av og til. Morsom å lese hvordan deres barn er blitt.

Her har vi snart en 4 åring som gleder seg masse til bursdagsfest vi skal ha på lørdag.
Leah elsker å tegne, ho er kjempe flink å fargelegge. Liker å leke med dokker og Barbie. Ho er blitt en så ganske så selvstendig 4 åring. Kler på seg selv, og vet  ganske godt hva hun vil ha på seg. Og det går i rosa, lilla og det skal helst være skjørt.
 Aktiv jente som stor trives i barnehagen, og liker å gå på turer.

Heisann!!

Matheo er veldig fornøyd med å være stor gutt og snart 4 år. Han har allsidige interesser - liker Kaptein Sabeltann/sjørøvere, Brannmann Sam, lage mat til oss på en liten grill han har, se på film og tv og "jobbe" med leke-verktøy og tegne plantegninger (som han har plukket opp fra en film om Byggmester Bob). 
Ellers er han blitt veldig glad i lillebroren sin, som han passer godt på og koser og duller med. 

Han har et godt ordforråd - til og med egenkomponerte fremmedord som ikke finnes i noen ordbok. :)) Og når han får nei til svar, så diskuterer han gjerne vel og lenge for å få viljen sin. 

Han veier ca 15-16 kg og er 102 cm lang. 

Er veldig fornøyd med den store gutten min!!! 

han vokser og gror han min og :) er blitt 107cm og 17 kg, hvor er det blitt av babyen min??? han elsker barnehagen og kunne sikkert vært der fra de åpna til de stengte hver dag :) han er en svært aktiv gutt som elsker å være ute, i barnehagen er han mye med de eldste barna. han går fremdeles på svømming og er blitt utrolig flink i vannet, om enn noe heseblesende å ha med seg :P en god, snill, sta og bestemt gutt som er veldig flink til å gi komplimenter og si til mammaen sin (og andre) at han er glad i henne :)

Maren ble 4 år 20 februar. Ho ble storesøster i november, en rolle hun fikser fantastisk :) Super omsorgsfull og utrolig snill mot lillebror :) Ellers begynte ho i bhg i aug 2011, ho stortrives med det. Hun har begynt på turning, og ho elsker å bade i bassenget.  
På 4 årskontrollen var ho 104 cm og 16.7 kg, vokst 51 cm og lagt på seg 12226 g 

Back
Topp