Hvordan går det jenter?

"Lønneberget"

Elsker forumet
Hvordan går det med dere?  Har dere begynt å få mage o .l ? 

Jeg lurer på om jeg kan være lengre enn det jeg egentlig er (8 + 1) , fordi jeg kjenner av og til
bobling ( liv ?) , og magen har begynt å vokse!!! ( Hadde litt ekstra mage fra før , MEN den har bare EST og ser VIRKELIG gravid ut og orker nesten ikke ha på meg vanlig bukser - og har bare lyst å dra på mammabukser.)  Og kjenner at det er " noe der " når jeg bøyer meg, og det er litt ubehagelig å bøye seg .. Nederst inni magen! 

Så litt nysgjerrig på hvorfor det er sånn!!   

Så hvordan har dere det?  

Jeg er ikke mer enn 5+3, så vel tidlig å få mage....hehe. kanskje du har tvillinger i magen:-)

Jeg er seks uker og har også fått mage! Buksene strammer mot magen, spesielt på kvelden. Blir vanskelig å holde skjult helt til 12 uker.

jeg er 7 i moregn og føler ikke jeg har fått mage enda.. Men føler meg litt oppblåst og merker jeg holder inn magen når jeg er redd noen vil mistenke at jeg er gravid.. (når vi skifter i garderoben på morgenen f.eks). 

Spennende med uL da og se hvor langt du er:)

Har samme greia, maven er så oppblåst, har litt fra før asså, men nå ser jeg ut som jeg er gravid i 5 mnd, å har de samme boblingene som du beskriver.

Er nok fordi det drivre å jobber der nede, hadde en del fantomspark etter vesla kom, så har dem gått vekk, å nå kommet tilbake

Kjøpte meg mamma thigts og topp i går i sverige. aaah, ELSK. Har det på meg nå, ingen ting som strammer :D :D

jeg er bare halvparten så langt på vei som du er... så kjenner ikke noe som helst...
det at jeg har litt stor mage nå og gått opp i vekt er inntak av maten og meg sin feil...grr...hehe

Her ser det og ut som om jeg er flere mnd på vei, har allerede sett den lille og det var kun 1 og termin var 1 uke nærmere enn jeg trudde, men fortsatt tidlig.

Magen ragerer på at det skjer noe der nede og blåses opp.. Luft beveger seg og danner bobler i kontakt med væske. Så bevegelsene du kjenner er nok bobler som sprekker og luft som flytter på seg i magen.

Nå skal ikke jeg si at det er det hos deg, for du kjenner nok din syklus best. :)

Her er jeg 7 uker i dag, jeg og haqr slik bobling, men det er n bare luft:p noen blir fort store, kanskje det er to og kanskje ikke:p

Jeg har skikkelig mage, mye luft sikkert, men føler også at det er noe der.. Er 6+5 i dag, men skulle tro jeg var lengre på vei...

Back
Topp