Hvordan går det jenter??

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Hvordan er hverdagen jenter?? Begynner dere å komme inn i rutiner og sånt? Sover de små om natten? Her er det ganske så hektisk om dagen med to små pluss at jeg skriver bachelor i tillegg..Men minsta sover hele natta og pleier å ha en lang lur på dagtid så jeg klager ikke :)))
 
Her går det bare bra, er godt i gang med gode rutiner for lenge siden (mini er 9 uker nå ) :) Jeg legger han klokka 20.30 og da sover han til 7/8 spiser og sover som oftets videre til 10, så jeg har det ganske bra he he :) Han sover mye om dagen også :)
Ellers er det allikevell hektisk her også ja, med to plutselig :) Men er koselig også da :) :)  
 
Heihei:)
Her går det bare bra. Thomas er så utrolig snill. Nå 2 netter på rad så har han sovet helt rundt så litt deilig det :)
 
Går bra her også :) Julian er snart 10 uker og har rutiner på kvelden. På dagtid sover han veldig lite. Han er opp 2-3 ganger hve natt for å spise. Så jeg lengter etter en hel natt med søvn snart. Ingen avlastning fra minstemann siden barnefaren ikke stiller opp heller. Men det går så greit så ;)  Jeg også studerer i tillegg, så har nok å drive med :D
 
Det går fint her også. Det er kun en ting som er vanskelig, og det er det at jeg ikke har nok melk til min lille skatt. Det er skikkelig frustrerende og jeg føler meg så mislykket!! Har prøvd alt, men jeg får ikke mer melk. Men ellers går det supert !!
 
Back
Topp