hvordan går det jenter?

ma 84

Elsker forumet
hei!
lenge siden sist.
her er det full rulle fra morgen til kveld, isac sover dårlig på natta, skal ha pupp hver 2 time så det er dårlig med nattesøvnen.
men han sover mye ellers da, har begynt å blitt mer våken nå da, holder hodet selv ganske bra til å være bare 1 uke og 5 dager. christoffer er veldig glad i lillebroren sin da, han koser og koser med isac men kan bli litt butal, og noen ganger kommer sjalusien fram, men han har klart seg bra.

er det noen som har fått da?

lykke til jenter

Her går alt veldig fint. Vemund er 8dager i dag og er blid og fornøyd. Skal ha mat ca hver 3time og sover aller helst på brystkassa til mammaen sin.

Synes det er helt utrolig å endelig være mamma, selv om det er litt slitsomt og brystvortene er såre og kroppen sliten, men ingenting kan ødelegge følelsene jeg har for den lille gutten min[:D]

Phillip var roligheten selv de to første ukene,...men så skal jeg si han fikk luft i lungene!![:D] Ser ut som om vi har fått oss et lite kolikk barn. Får ikke gjort noe, eller trillet noe særlig. Blir stort sett til at jeg har gutten i armene. Satser på at det roer seg etter 3mnd. Mulig vi får teste kiropraktor eller homopati ol om det vedvarer. Det er vel ris til egen bak dette...selv hylte jeg som en gris hele det første året...!!!![:D]

Hei!
Går bra med oss!Emma blir 6 uker idag,og har begynt å smile[:D]
Til ma84,ser du er fra Steinkjer.Jeg har akkurat flyttet hit etter flere år i Oslo,(men er fra Sverige)..Lurer litt på hva man kan gjøre her[8|]Er du med i noen barselgruppe,babysvøm eller noen annen aktivitet?
Hilsen Jennie

Back
Topp