Hvordan går det i varmen jenter??

Bringebær

Gift med forumet
Her har det nesten vært 30 grader i dag, og jeg må si jeg elsker varme, MEN 30 grader i uke 38, med støttestrømper er faktisk nesten på grensen til hva jeg orker!!! Kan nesten ikke sitte for føles som jeg sitter på hode til babyen. Nå må da den ungen ha lyst å ut snart!! Er jo ingen steder å gjemme seg fra varmen heller. Må jo legge til at fysioen min har tatt ferie så ikke mere hjelp med bekkenet heller:( Her har hele familien ferie også og er hjemme hver dag så får liksom ikke slappet av heller:/
Sånn, måtte bare syte litt:P

Hvordan går det med dere?? Andre som "nyter" varmen og de siste ukene?:D

Venter nr 3 4. August:)

Her har 2 og 3 åringen ferie, mens pappaen jobber. Lov å si at jeg er litt sliten da? Hehe

Med varmen syntes jeg det går greit i grunnen. Nyter at det er sol og sommer:) og helgene hvor mannen også er hjemme:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Varmen er helt jævlig, om jeg skal si det rett ut. Blir faktisk uvel. Håper hver dag det snart er over.

Heldige dere er!! Vi har 11grader, regn og vindt. Finner fram ulla mi snart!!!brrr...

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Nydelig med varmt vær. Holde meg i skyggen i morra, mye vann og kanskje litt is. Jeg orker ikke støttestrømper nå, så prøver å ha en halvtime på sofaen innimellom med beina høyere enn hjertet. Ikke for det, hadde blitt superhappy om ungen tok til vettet og kom ut! :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

hehe, her har det vært tidenes dårligste sommer, har vært mellom 10 og 14 grader i 14 dager nå ihvertfall..! Masse vind å nedbør.. Surt å ekkelt! Glad jeg er gravid :D

Heldige dere er!! Vi har 11grader, regn og vindt. Finner fram ulla mi snart!!!brrr...

Ja vi er heldige så må si jeg heller vil ha dette:) Men lille bror må gjerne komme ut å nyte resten av sommeren med oss:P Lei? Meg? Neida...:D

Venter nr 3 4. August:)

Sign, deilige Trøndelag ;) mn deilig til en viss grad, svetter rundt i tynn bomullskjorte om dagene ;) heldigvis meldt finvær til over helgen.. D blir godt å slippe å ha på sokker hver dag ;P humrehumre;)

Sign, deilige Trøndelag ;) mn deilig til en viss grad, svetter rundt i tynn bomullskjorte om dagene ;) heldigvis meldt finvær til over helgen.. D blir godt å slippe å ha på sokker hver dag ;P humrehumre;)

Oppholds er lite forlangt, men får ikke det heller :/ blir så lange dager for guttungen når mamman ikke vill ut i det stygge være :/
Får håpe vi får litt finere vær.som de sier :)

Jeg bor også i Trøndelag og har jo ikke noe varme og snakke om, men er helt greit, her er eldstemann syk og slapp og da er det like greit å være inne uten at det er alt for varmt, men gleder meg til varmere dager over helga, jeg rømmer bare ned i kjelleren hvis det blir for ille og alle andre kan nyte sommeren ute :)

Jeg bor også i Trøndelag og har jo ikke noe varme og snakke om, men er helt greit, her er eldstemann syk og slapp og da er det like greit å være inne uten at det er alt for varmt, men gleder meg til varmere dager over helga, jeg rømmer bare ned i kjelleren hvis det blir for ille og alle andre kan nyte sommeren ute :)

Japp enig med deg! Og det er så godt med en kald kjeller :) er ute hver dag selv om det regner vi da, for som oftest er det jo mindre regn enn det er oppholdsvær;)

Det går faktisk veldig greit, blir det for varmt går eg i skyggen å setter meg eller går inn ein tur.. Bruker og badebassenget til eldstemann for å kjøla ned beina, det er de som er værst å bli varm på... :/
Må si eg bare nyte det etter 2 dritt sommrar!!! ;)

Varmen?! Har ikke vært varmt her siden slutten av mai begynnelsen av juni! :p Nå har vi 10 gr, vind og overskyet! :p Skikkelig høstvær! :) Men jeg elsker jo høsten så det gjør egentlig ikke noe at det er kaldt! :)

Back
Topp