Hvordan går det i dag?

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Hvordan er formen/hvordan har du det i dag? (og hvor langt er du kommet i løypa?)

12+1
Litt slapp og sliten, men ellers i god form! :)

11+4. Sitter fastende på legekontoret og skal ta en bønsj med blodprøver. Er så kvaaaaaaalm! Jeg funker så dårlig uten mat[emoji37] Ser virkelig frem til frokost[emoji173]

9+3 selv, og har en dag hvor lavt blodtrykk og kvalme rotter seg sammen, så jeg småspiser gullerøtter i håp om at det er motmiddel mot de :D

....men nå, 2 skiver med kokt egg og en neve opramints senere, da er alt bare såre vel[emoji1][emoji23]

....men nå, 2 skiver med kokt egg og en neve opramints senere, da er alt bare såre vel[emoji1][emoji23]
Kokt egg hørtes veeeeldig godt ut brått :)
Men bra det ikke er mer som skal til for at du har det bra ;)

11+4 - føles bra. Pappa og mini sov på eget rom slik at eg hadde senga heilt for meg sjølv og dermed har eg sove 8 t i natt - kun avbrutt av en tur på do :)

Kokt egg hørtes veeeeldig godt ut brått :)
Men bra det ikke er mer som skal til for at du har det bra ;)

Enkle er ofte det beste[emoji16] ja, egg er faktisk veldig godt, men ikke noe jeg bruker å spise så mye av ellers. Sikkert bare desperasjon fordi jeg savner salami sånn[emoji23]

10+3/11+1

Nervøs og redd. Har snakket med gynpol og får snart time til ny TUL

Enkle er ofte det beste[emoji16] ja, egg er faktisk veldig godt, men ikke noe jeg bruker å spise så mye av ellers. Sikkert bare desperasjon fordi jeg savner salami sånn[emoji23]
Har egentlig hatt lyst på eggerøre i noen dager, men ikke ork til å lage. Tror jeg må fikse den situasjonen. Og egg er jo egentlig helt utrolig sunt også.
10+3/11+1

Nervøs og redd. Har snakket med gynpol og får snart time til ny TUL
Krysser som alltid fingrene for at det går bra med deg! :hug013

Har egentlig hatt lyst på eggerøre i noen dager, men ikke ork til å lage. Tror jeg må fikse den situasjonen. Og egg er jo egentlig helt utrolig sunt også.

Krysser som alltid fingrene for at det går bra med deg! :hug013

Tusen takk, gode du[emoji173]️[emoji173]️

Blir ekstremt kvalm så fort jeg er sulten, men ellers tipp topp! Tilbake i jobb på mandag :) Hadde gode treningsøkter både i går og idag, og forrige uke, så formen er absolutt bedre enn den har vært. Trøttheten er også mye bedre! Er 12 fulle uker idag. Gleder meg til ny TUL i morgen. Både mamma og svigermor får gleden av å være med :)

Gøy å lese hvordan formen til de fleste av oss er mye bedre nå kontra for 3-5 uker siden :P

11+0 imorgen [emoji3][emoji3] Imorgen blir det Jm time og drøss med blodprøver som skal tas. Formen helt grei, bare slitsomt å være / kvalm sulten heletiden. Ellers så kjennes det ikke å være gravid enn det jeg gjorde i første svangerskap?
Skulle bare ønske at det var mulig å ta tidlig Ul her oppe på lille plassen [emoji14]

11+2 i følge mensentermin, men 11+5 i følge TUL, ingen symptomer enda så er vel heldig [emoji4] og fikk høre hjertelyd hos jordmord med doppler fredag [emoji173]

11+4
Heftig kvalme i dag selv om jeg har tatt medisin.. Ble i tillegg skremt av en kollega som skulle kødde litt, ble så sint at jeg nesten slo til han hadde han ikke dukka. Skal stikke på trenings snart, håper det hjelper litt..

Blir ekstremt kvalm så fort jeg er sulten, men ellers tipp topp! Tilbake i jobb på mandag :) Hadde gode treningsøkter både i går og idag, og forrige uke, så formen er absolutt bedre enn den har vært. Trøttheten er også mye bedre! Er 12 fulle uker idag. Gleder meg til ny TUL i morgen. Både mamma og svigermor får gleden av å være med :)

Gøy å lese hvordan formen til de fleste av oss er mye bedre nå kontra for 3-5 uker siden :p
Gir meg håp også når jeg ser fremover, siden jeg "henger litt etter" mange av dere andre ;)

Egentlig veldig bra , einaste er at eg fremdeles blir fort kvalm når eg blir sulten men da går øve på dagtid . No på kveldstid så må eg spise før eg blir sulten ,hvis ikkje ligg eg kvalm heile kvelden .. Syns da går veldig bra på jobb også , bere litt mindre tålmodighet :p Er 10+3

Back
Topp