Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg sånn til å se den lille<3Kokt egg hørtes veeeeldig godt ut brått....men nå, 2 skiver med kokt egg og en neve opramints senere, da er alt bare såre vel[emoji1][emoji23]
Kokt egg hørtes veeeeldig godt ut brått![]()
Men bra det ikke er mer som skal til for at du har det bra![]()
Har egentlig hatt lyst på eggerøre i noen dager, men ikke ork til å lage. Tror jeg må fikse den situasjonen. Og egg er jo egentlig helt utrolig sunt også.Enkle er ofte det beste[emoji16] ja, egg er faktisk veldig godt, men ikke noe jeg bruker å spise så mye av ellers. Sikkert bare desperasjon fordi jeg savner salami sånn[emoji23]
Krysser som alltid fingrene for at det går bra med deg!10+3/11+1
Nervøs og redd. Har snakket med gynpol og får snart time til ny TUL

Har egentlig hatt lyst på eggerøre i noen dager, men ikke ork til å lage. Tror jeg må fikse den situasjonen. Og egg er jo egentlig helt utrolig sunt også.
Krysser som alltid fingrene for at det går bra med deg!![]()
Gir meg håp også når jeg ser fremover, siden jeg "henger litt etter" mange av dere andreBlir ekstremt kvalm så fort jeg er sulten, men ellers tipp topp! Tilbake i jobb på mandagHadde gode treningsøkter både i går og idag, og forrige uke, så formen er absolutt bedre enn den har vært. Trøttheten er også mye bedre! Er 12 fulle uker idag. Gleder meg til ny TUL i morgen. Både mamma og svigermor får gleden av å være med
Gøy å lese hvordan formen til de fleste av oss er mye bedre nå kontra for 3-5 uker siden![]()