Hvordan går det Emmas mamma?

1Hege

Forelsket i forumet
Hei igjen,
Lurer bare på hvordan det går med deg?
Hvordan føler du deg?
Jeg er oppblåst, og jeg har sånn mensmurringer, kjennes ut som jeg får mensen når som helst! Det skal vel kanskje være sånn.
Men jeg er opptimistisk for det[:)]

HELLOOOO!!!! [:D]   Her går det bra, har hatt litt mensmurring idag jeg med,mens jeg var på jobb. Men er liksom 5 gangen min det her så prøver å late som om ingenting har skjedd,MEN de er vel ikke akkurat så lett [8|]    [:-]   

Er så spent på hvordan dette ender for oss, men tror jeg ligger litt under statistikken. For om man ser den tråden hvor alle prøverørs-damene har lagt inn når det klaffet så er vel alle på 1 eller 2 forsøket....

Men jeg klynger meg til håpet og info'n om at venninna til svigermor klarte det på 8 forsøket og vår kjære Jenny Jenssen på 10 (!!!) forsøket   [;)]

Må ikke miste motet nei![;)]
Er datteren din naturlig laget hun da?
Hvilken medisiner går du på du nå?
Det er sikkert medisinene man får mensmurringer og div. av! Trøster jeg meg med!!
Jobber du ja, flink jente.
Jeg fikk en ukes sykmelding, å det synes jeg er godt nå[:)]

Jobber ikke så mye, har prøvd å være helt sykemeldt og å være i full jobb uten at noen av de to funka så nå jobber jeg litt og er sykemeldt litt [:)] Emma er naturlig laget ja, fikk en infeksjon som først ble oppdaget 6 mnd etter fødsel så det tetta begge egglederne mine. Så dette er vel det eneste alternativet.

Nå går jeg på Progestan og Progynova. Du da? Bruker du gel'n eller?!

Vi får bare krysse fingrene og kanskje beina òg, om det hjelper på at det skal sitte [8|] [:D]

Jeg bruker gel`n morgen og progynova morgen og kveld.
Sist brukte jeg bare gel`n, men nå fikk jeg de tabelettene der.
Har du brukt progynova hver gang?
Tar du bare tabeletter du da?

åååh håper det klaffer for begge to.....supergirls;)

KRYSSER FOR KATE  

Back
Topp