Hvordan går det ann??

anahen

Gift med forumet
http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article644190.ece

Hun jobber på bakeriet her jeg bor.. ganske utrolig..

Nesten så jeg ikke tror på det... man må jo merke at magen blir hard??
En "feit" mage blir jo bare dvask og myk...

Med alle plagene i begge svangerskapene mine kommer jeg virkelig aldri til å forstå hvordan det går an!!! [&:]

ORIGINAL: mettemor!

Med alle plagene i begge svangerskapene mine kommer jeg virkelig aldri til å forstå hvordan det går an!!! [&:]

Sign[;)]

Men for en nydelig unge da

Ufattelig t det går..

Kjøper den at man ikke merker noe før 3mnd, men halloooo [8|]

(Var selv et par mnd på vei, med babyen vi mista, før vi fant det ut...)

Helt utrolig at man ikke merker man er gravid. Skjønner magen hennes, var selv i uke 36 når jeg fødte og var mange som ikke så jeg var gravid før jeg fortalte det. Utrolig liten mage. Men man kjenner jo spark da! Og andre symptoner...

Jeg har faktisk møtt to jenter som har opplevd dette..
Etter å ha gått gjennom et svangerskap selv er det vanskelig å tro men..

Hun ene var på fylla på en hytte på fjellet.. (etter eget sigende var hun dritings) når hun fikk enorme smerter..som hun trodde var magesår/blindtarm.. Hun var også ganske stor.. så heller ikke legene så det umuiddelbart..ble oppdaget da de kjørte henne på noe røntgen greie mener jeg å huske...

ORIGINAL: anahen

Nesten så jeg ikke tror på det... man må jo merke at magen blir hard??
En "feit" mage blir jo bare dvask og myk...

jeg har ikke hatt hard mage i noen av sv.skapene mine. men har jo blitt såpass stor, at jeg kunne ikke tatt feil av d[8D]

Har hørt om ei herfra også som trode hun hadde lagt på seg pga mye godterier mens hun skrev master... Men det var babymage...Er man stor fra før kan det gå lenge før man merker det, venninna mi var i 4. mnd før hun fant ut at det var noe på gang, hun kunne liksom ikke bli gravid uten hjelp, så de skulle ikke ha barn...

Back
Topp