Hvordan går det å være gravid i varmen?

Hater det!! Vært bedre med 18 grader og skiftende skydekke. Akkurat nå er det uholdbart, og værre skal det visst bli :-(
 
45gr i sola.. 35 i skyggen.. for å si det pent ... jeg hater det!! Heldigvis bare 20gr i kjelleren :)
 
Det går overraskende bra. Jeg orker ikke å sitte lenge midt i sola, men det gjør jeg i grunn ikke ellers heller. Jeg synes egentlig ikke det er så stor forskjell fra når jeg ikke er gravid selv med temperaturer opp mot 30 grader - det er hett slik som det pleier, men ikke helt uutholdelig. Håper det varer!
 
Går ganske greit. Gjemmer meg i skyggen innimellom. Er også sykemeldt nå og prøver å ta d med ro :)
 
Jeg blir av og til bråkvalm og svimmel og må ha skygge, men i går gikk det såpass bra at jeg ble solbrent på magen...
 
Skrev her tidligere at det gikk ganske greit. Men nå de siste dagene har det vært slitsomt å jobbe, jeg jobber innendørs men når det blir 30 grader inne så blir det tungt.
Hjemme så er jeg mest inne, drikker mye og tar kalde dusjer. Det syns jeg hjelper godt :happy:
 
Det går overraskende bra. Jeg orker ikke å sitte lenge midt i sola, men det gjør jeg i grunn ikke ellers heller. Jeg synes egentlig ikke det er så stor forskjell fra når jeg ikke er gravid selv med temperaturer opp mot 30 grader - det er hett slik som det pleier, men ikke helt uutholdelig. Håper det varer!
Jeg trekker tilbake dette fullt og helt :bag: Det er helt j***** med denne varmen når man er gravid!! Jeg føler meg nesten konstant svimmel og kvalm, og det er bare kjølige bad og når temperaturen går ned mot kvelden som hjelper. Jeg er så uendelig glad for at jeg ikke gikk gravid i fjor sommer :wideyed:
 
Jeg kommer til å dø her i Trondheim! Det er over 30grader! Gravidklær passer ikke lenge så vet ikke hva skal jeg ha på meg på jobb i resten av uka!
 
Veldig hoven i beina... klarer å sitte på terrassen i max 20 minutter...Er VELDIG fornøyd med at varmepumpen kan settes på 16 grader :-D
 
Jeg har bodd i den samme shortsen hver dag tempen bikker over 23 grader:woot: orker ikke tett sittende klær, så gravidbuksene får jeg dra ut igjen i slutten av svangerskapet kanskje?
 
Virker som jeg har vært heldig. Ikke har jeg vært kvalm eller hovven. Og varmen synes jeg var deilig. Lå ute å solte meg og koste meg i sola. :)
 
Back
Topp