Hvordan går det å jobbe?

HappyogOlagutten

Elsker forumet
*MIA*
Jeg har blitt 50 prosent sykemeldt. For mye oppkast og kvalme. Jobber til 11 og så går jeg hjem. Kjedelig åbli sykmeldt så tidlig mn formen er ikke der :/

Foreløpig går det greit, må ta meg en liten matbit hver tredje time for å holde kvalmen borte :)

Her går det dårlig! Får ikke jobbet noe :-/ bare kaster opp :-( formen er blitt veldig mye dårligere denne uken enn den var sist uke..

Tenker å be legen om delvis sykemelding nå straks..

Jeg legger ikke merke til at jeg er gravid i løpet av dagen.
Men nå skal jeg helst holde det skjult litt til, så prøver å ikke tenke på det.
Har ingen plager

Helt fint. Har ingen plager. Husker fra sist at jeg ble skamtrøtt og slet med nattevaktene, men ser ut som det går greit nå. Satser på like lett svangerskap denne gangen slik at jeg kan jobbe helt ut slik som sist :)

Håper virkelig ikke jeg får hypermesis som sist. Var mye sykemeldt og jobben jeg har nå er vanskelig å vli sykemeldt fra (men må man så må man)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det går veldig bra! :) glemmer litt at jeg er gravid når jeg er på jobb, så det er litt godt, for dvs at jeg ikke husker å bekymre meg heller... :) Travelt og da går dagene fortere :) er mest kvalm på kveldene her...

Jeg er så heldig å gå hjemme med vesla på 13 mnd! Hadde jeg ikke gjort det og sovet til 9/10, hadde jeg hatt det j.....!! :P Kvalmen er værst når man er trøtt OG sulten!

Går helt greit. Merker Kvalmen og bekkenet i løpet av dagen, men holder ut litt til enda siden jeg akkurat har startet i ny jobb :)

taster fra appen ;)

Går ok, men er kvalm og har lite energi. Veldig sliten etter jobb. Gleder meg til å ikke føle hver dag at jeg er fyllesyk..

Her går det helt greit, det er bare så innmari vanskelig å stå opp, siden jeg er sååååå trøtt!
Merker at jeg har mest lyst på en siesta flere ganger i løpet av dagen, men holder ut :)
Gruer meg til kvalmen kommer (hvis jeg blir like kvalm som med de to første!)

Back
Topp