Hvordan går dagene deres damer? Hvordan står det til med kroppen og tankene?

Spurv

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2018
Hvordan går dagene deres damer? Er det fortsatt jobb eller er det permisjon evt. sykemeldt?

Hvordan står det til med kroppen og tankene?

Snart kommer det fødsler på løpende bånd hos november gjengen :) Gleder meg til å følge dere alle, og høre historiene :Heartred Gleder meg selvsagt til å møte lille snuppa som har midlertidig hjem i magen min :Heartbigred
 
Hvordan går dagene deres damer? Er det fortsatt jobb eller er det permisjon evt. sykemeldt?

Hvordan står det til med kroppen og tankene?

Snart kommer det fødsler på løpende bånd hos november gjengen :) Gleder meg til å følge dere alle, og høre historiene :Heartred Gleder meg selvsagt til å møte lille snuppa som har midlertidig hjem i magen min :Heartbigred
Jobber fortsatt 100%, permisjon fredag i neste uke. Lengter! Er så sliten etter jobb! Er sååå spent på hvem som skjuler seg inni magen, håper han titter ut litt før termin :Heartblue
 
Her er jeg godt igang med permisjon nå og begynner å bli veldig klar for å møte lillebror både jeg og resten av familien:) men jeg er ikke lei da, formen er faktisk bedre enn den var for noen uker siden så det er jo greit. Har alle tre kidsa hjemme med ferie denne uka så kjenner jeg er litt mer sliten enn vanlig da, men bare 2,5uke til termin
 
Jeg er sykmeldt 100 %. Imorgen er jeg kommet til uke 35, helt utrolig å tenke på at jeg har kommet så langt i svangerskapet :happy: Gleder meg kjempemasse til å treffe babyen min snart, men begynner å grue meg til selve keisersnittet. Veldig rart å tenke på at snart er jeg 4 barnsmor :love7
 
Jobber fortsatt 100%, permisjon fredag i neste uke. Lengter! Er så sliten etter jobb! Er sååå spent på hvem som skjuler seg inni magen, håper han titter ut litt før termin :Heartblue

Det vil jeg si er bra jobbet :) Skjønner godt du er sliten etter jobb!! Det blir nok helt fantastisk med permisjon.
Det blir så kos når disse småtrollene våre endelig kommer :Heartred
 
Her er jeg godt igang med permisjon nå og begynner å bli veldig klar for å møte lillebror både jeg og resten av familien:) men jeg er ikke lei da, formen er faktisk bedre enn den var for noen uker siden så det er jo greit. Har alle tre kidsa hjemme med ferie denne uka så kjenner jeg er litt mer sliten enn vanlig da, men bare 2,5uke til termin

Så deilig at formen er bedre enn for noen uker siden :) Du har kort tid igjen til å møte lillen din :)

Ikke så rart du blir sliten med fullt hus :)
 
Jeg er sykmeldt 100 %. Imorgen er jeg kommet til uke 35, helt utrolig å tenke på at jeg har kommet så langt i svangerskapet :happy: Gleder meg kjempemasse til å treffe babyen min snart, men begynner å grue meg til selve keisersnittet. Veldig rart å tenke på at snart er jeg 4 barnsmor :love7

Uke 35 ja.... Vilt :) Det kommer til å gå kjempe bra med keisersnitt :) Og før du vet ordet av det så har du lillen hos deg og du er 4 barnsmor :)
 
Humøret å tankene er nokså lik,helt på bånn!:hilarious:
Møkklei disse hormontrollene!:)
 
Skal jobbe to dager i uken de neste to ukene, og så har jeg permisjon. Kjenner jeg gruer meg til arbeidsdagene, for kroppen er så sykt tung og treig for tiden. Er ikke lett å holde tritt med 19 tre-fire-åringer lengre:p Men det blir godt også, for det er så kjedelig å være hjemme hele tiden.

Tankene er litt opp og ned. Jeg gleder meg sånn til å treffe pjokken, men jeg gruer meg også til å få livet snudd på hodet. Det hele virker plutselig så voldsomt og stort - ingenting blir som før. Sånn er jo livet, og jeg gleder meg til neste fase, men det er litt vemodig å gi slipp på "det enkle livet" jeg og samboer har hatt til nå:rolleyes:
 
Formen er så som så. 100% sykemeldt pga bekkenet, som bare har blitt ennå værre nå som ho har festet hodet.
Syntes det er tøft at kroppen ikke vil virke som normalt.
Akkurat en mnd til termin idag og gleder meg veldig til å endelig få hilse på den vesle frøkna og kunne bevege meg normalt etterhvert
 
Akkurat i dag kjenner jeg at jeg er ganske på bånn, kunne tenkt meg å være ugravid på tur alene i fjellet eller en plass uten mennesker å bare kobla ut. :bag:
 
Jeg startet permisjonen på fredag, og har siden da kommet godt i gang med vasking av klær/dyner/kluter, nesten ferdig med fødebagen, hentet frem bagdel/vugge osv[emoji28] De 3 siste nettene har dog vært dårligere enn alle andre hittil i svangerskapet, så prøver å få meg en liten halvtime/time i løpet av dagen. Får jo ikke akkurat bedre søvn når lillemor kommer, så prøver å legge til rette for så best mulig søvn som går for tiden (ikke drikke de siste timene før jeg legger meg f.eks)[emoji4]
Skal på siste vekstestimering i morgen og er spent hvordan det ligger ann (vært +3% de andre to gangene).
For øvrig er kroppen i god form og jeg må ærlig si at jeg gleder meg til å føde igjen[emoji7] Begynner å bli klar for å ta henne i mot, men er ikke lei av å gå gravid, så for å komme litt mer i mål med alt som gjerne kan gjøres før hun kommer satser vi på at hun venter ett par uker til[emoji12]
 
Back
Topp