hvordan går d

blh

Flørter med forumet
kossn står d til me dere her nå?

æ har blitt sykemeldt fra jobb pga.av bekkenet. å  d er ikke noe morsomt.. dagene blir jo så uendelig lange da....

Jeg har full fart på skolen, og så full fart hjemme med Karoline... Begynner bli ganske sliten.. Skulle ønske jeg jobbet så jeg kunne sykemelde meg pga bekkenløsning.. Men ellers er det bra, kjenner masse liv, og det er så herlig!!! [:D]

vælkommen t åss sofaslitera[:D]
ja d e kjedeli å gå heime heile tia , du får se om du finn dæ en hobby.
har gått heime sia i sept så har hatt en go del forskjellie hobbya

Hadde aldri trodd jeg skulle si dette.... Men jeg misunner dere som kan sykemelde dere!!! Kunne ikke tenkt meg noe deiligere enn å gå hjemme de siste tre månedene!!!![:D]

Har gått strålende så langt, men nå begynner "plagene" og melde seg.... Har i løpet av de siste tre ukene fått diagnose nedsatt glukosetoleranse (ligger på grensa til å få svangerskapsdiabetes) blitt sykemeldt 25 % pga bekkenløsning, samt at eg må inn på en ekstra UL siden SF-målet mitt har økt med 6 cm (!!!) på to og ei halv uke..... Men ellers så syns eg det er heilt supert å være gravid! Nyter det og strutter i vei![;)]

Har vært sykemeldt siden sept, for 4 uker siden gikk jeg over på aktiv, men ser ut som jeg trygt kan sykemelde meg 100 % igjen, skal til legen i morgen, han ville i utgangspunktet ikke friskemelde meg noen i det hele tett...

Back
Topp