Hvordan gå frem?

Lillebolle02

Betatt av forumet
hvordan skal man eventuelt gå frem til foreldre/ familie om at man skal legge inn silikon?
Hvordan hadde du reagert visst dattera di hadde kommet å sakt det? Altså nå er det ikke snakk om å legge inn kjempemasse, men bare for å fylle i de så jeg kan føle meg selvsikker igjen å ikke minst hel.. Alt har bare forsvunnet, og jeg går å tenker på det hver dag, klarer bare altså ikke å se meg naken noe mer. Det føles ut som en kvinnedel av meg har blitt tatt ifra meg.

Jeg hadde bare nevnt det tilfeldig. Silikon er noe du gjør for deg selv, og så lenge du er gammel nok så har ikke familie noe de skulle ha sagt :)

Hvorfor må du legge dette fram for familien? Minsøster har hatt solikon i mange år, ikke vært noe tema så veldig få som vet det, jeg så det og spurte, andre i familien har ikke merket noe. Så tenker det er noe privat du gjør for deg selv, ikke noe som må annonseres ;)

Hadde sagt det som en glad nyhet at du endelig skal få kroppen din tilbake eller noe sånt :)

Hvorfor må du legge dette fram for familien? Minsøster har hatt solikon i mange år, ikke vært noe tema så veldig få som vet det, jeg så det og spurte, andre i familien har ikke merket noe. Så tenker det er noe privat du gjør for deg selv, ikke noe som må annonseres ;)
Enig, jeg hadde aldri blandet inn familie i det siden det ikke er deres business.

Hadde aldri sagt noe. Hva har de med det å gjøre liksom :) mannen hadde fått vite det selvfølgelig, og sikkert de nærmeste vennene mine.

Hadde ikke lagt det fram for noen :-)
Min kropp, mitt valg -så hadde de fått tenkt hva de ville i ettertid.

Vi er veldig åpne i min nærmeste familie, hadde vel sikkert nevnt det i en spøkefull tone.

"Hei, har dere mulighet til å hjelpe til litt med levering i bhg/skole, da mammaen skal få nye pupper :D "

Men slik er vi da :)

Eg er ikkje "silikonpuppe type" om eg kan si det :p men eg tok silikon etter og ha Amma 2 barn. Spørte om hjelp med barna for eg skulle opperere puppene :p kun svigermor som synst det var litt morsomt. Men eg driter i hva andre synst :p sikkert litt rart tema for pappa da :p men han ringte og spørte hvordan det gikk etterpå. Gjore ingen big deal ut av det. Og sa det kun til dei nærmeste. Bryr meg ikkje om hvem som får vite det eller ikkje heller. Mine pupper og det viser ikkje. Går heller ikkje med puppene ute :p

Jeg aner ikke hvordan (eller om ) det er best å si det, men helt ærlig ville jeg syntes det var veldig trist om en av mine jenter gjorde det. :confused: Lykke til med familien! :)

For det er jo slik at jeg må fortelle det til mamma foreksempel, i og med at jeg må ha hjelp med lillegutt da..

Hadde sikkert bare sagt det rett ut. De har strengt talt ikke noe med at jeg gjør det uansett.

Hadde ikke sagt noe, det har jo ikke de noe med. Med mindre du har et åpent forhold til de der det er naturlig å snakke om alt. Da hadde jeg bare sagt at jeg skulle opereres xx dato for å få fylt opp det jeg har mistet.

Hvis min datter forteller meg at hun skal ta silikon, tenker jeg at hun får gjøre som hun vil når hun er myndig ;)

Og jeg vurderer å legge inn saltvann selv når jeg er ferdig med amming. Kommer nok ikke til å fortelle det til noen, med mindre jeg trenger hjelp i etterkant.

Ville bare sagt til mannen og mor, resten har ingenting med det å gjøre synes jeg :)

Back
Topp