Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Når bør jeg kontakte legen for henvisning til TUL? Er 4 uker i morgen, så det er jo en god stund til. Den er vel ca uke 12?Når fastlege eller jm henviser til sykehus for tul så henviser de også for nipt om man tilfaller dette tilbudet
Jeg vet at tidligere så har man i Norge ikke fått vite kjønn på nipt. Dette er noe de gjør i Danmark, de sjekker også flere ting. Det koster da selvfølgelig også mye
Du kan ringe legesenteret å høre hva de bruker å gjøre. Det er forskjellig til plass til plass føler jegOkei. Når bør jeg kontakte legen for henvisning til TUL? Er 4 uker i morgen, så det er jo en god stund til. Den er vel ca uke 12?
OkeiDu kan ringe legesenteret å høre hva de bruker å gjøre. Det er forskjellig til plass til plass føler jeg
Det testes ikke for kjønn på NIPT i Norge, bare de tre vanligste trisomiene (13, 18 og 21).Er 37 år, og får vel da tilbud om NIPT? Er det fastlege som henviser?
Får man vite kjønn også når man tar testen?
Okei. Det er uansett eventuelle sykdommer det er viktig å finne ut.Det testes ikke for kjønn på NIPT i Norge, bare de tre vanligste trisomiene (13, 18 og 21).