hvordan gå det jenter?

olsenbanden2

Betatt av forumet
hvordan går det m dere? Her er alt topp, men gikk 3 timers tur i går,og fikk vondt i bekkenet igjen,har ikke kjent noe siden svangerskapet så det var litt kjipt. Har så lyst til å begynne å trene, men vet ikke om jeg tørr enda...

på fredag skal vi i svømmehallen, det blir kos! Håper jeg da, håper hun blir like glad i bassenget som i badekaret[:D]

Vi går en halvtimes tur kvar dag, så tar jeg noen lette øvelser hjemme. Har ikke begynt og trene magemusklene enda.
De er vel de eneste du bør vente med til det har gått 6 uke. Men ellers så er det bare og trene det du orker og klarer.

Så den fysiske formen er helt topp, verre med den psykiske, fikk tilbud om og få prate med psykologsjukepleier i dag. Sa jeg ville vente et par uker til for og sjå om humøret blir bedre da.

Her er alt bare bra :) Hege og Jenny koser seg.
Endelig sover henne 4-7 timer hver natt så nå føler jeg meg mer utvilt.
Emm er nok bedre på kvelden enn pupp, hehe.

Vi gleder oss til Oslo treff 2.Februar :) Moro å treffe de jeg prater med.

Ellers gjør Jenny masse fremskritt hver dag, Babygum er nå veldig moro med en sånn som spiller grusom musikk, hehe. Denne ligger Jenny under mye.

Trening hva er det? Hehe. Skulle ha begynt med det jeg også men...... ER LAT! Men vi går jo en del turer da. Noe Jenny liker godt for da osver henne hele tiden.

Huff 3 mnd er lenge nok det da. Har tenkt og si fra når vi skal på 6 uker kontroll neste uke.

Her går det bra.. Lite søvn til tider.. men i natt sov Nora 6 timer i strekk!!!! Det var så utrolig deilig..[:D][:D][:D]

Hei igjen! Emily sov også 6 timer i natt, jeg ble skikkelig overasket da vi våknet kl 8 i dag tidlig. Blir så stolt av henne jeg...hehe...

I går var vi i bassenget, hun digga det! [:D] Var jo ikke utti lenge, men akkurat passe! Skal abslolutt fortsette m det! [:)]

Noen andre som har prøvd?

Gleder meg masse til å møte dere på torsdag! [:D]

Mesaana: Ikke fortvil, det blir bedre! Men snakk m helsesøsteren, hun kan gi deg råd. Det er så utrolig mange som sliter m fødselsdep. Lykke lykke til videre![:)]

I går var vi i bassenget, hun digga det! Var jo ikke utti lenge, men akkurat passe! Skal abslolutt fortsette m det

Går dere på baby svømming? Hørtes morsomt ut å være litt i vannet :)

nei, går på eget intiativ[:)] går veldig fint, men kunne kanskje vært bra m babysvømming,har alltid tenkt å gå på det. Men det r veldig greit alene også![:)] 

Back
Topp