S Stine_85 Elsker forumet 11 Sep 2009 #1 Jeg har aldri brukt biff på pizza,men tenkte å gjøre det imorra.. Hvordan fyll kan jeg bruke?? Tomatpure og evt????
Jeg har aldri brukt biff på pizza,men tenkte å gjøre det imorra.. Hvordan fyll kan jeg bruke?? Tomatpure og evt????
Almyrida81 Forumet er livet VIP 11 Sep 2009 #2 Jeg pleier å kjøpe pizzasaus og smøre utover.. Så ha på paprika, mais, løk, sopp, ananas eller det du liker liksom.. Så ha ost over.. Nam nam! [:D]
Jeg pleier å kjøpe pizzasaus og smøre utover.. Så ha på paprika, mais, løk, sopp, ananas eller det du liker liksom.. Så ha ost over.. Nam nam! [:D]
*Englevalpen* Glad i forumet 11 Sep 2009 #3 steker dere biffstrimlene på panna før dere har dem på pizzaen, eller har dere dem rå på?
S Stine_85 Elsker forumet 11 Sep 2009 #4 ORIGINAL: *Englevalpen* steker dere biffstrimlene på panna før dere har dem på pizzaen, eller har dere dem rå på? Jeg skal steke dem.
ORIGINAL: *Englevalpen* steker dere biffstrimlene på panna før dere har dem på pizzaen, eller har dere dem rå på? Jeg skal steke dem.