Hvordan funker Angelsound?

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Enten har hormonene slettet noen av hjernecellene mine, ellers er det noe annet som er på gang...kanskje alderen :P
Hvordan funker Angelsound?
Jeg får den på og hører noen merkelig lyder, og til og med noe som kunne minne om noen raske hjerteslag...men...!
Hva skal den stå på når jeg starter den? A eller T...eller...det er jo 4 knapper på den der greia...lol :D
Det sto også noe om at man skulle telle 15 slag og trykke for å regne ut slagene...eller noe :P
Og hva er den telle-greia?
Hjelp!

Last edited:
Jeg får til og bruke angelsound i form av å finne hjertelyden, men ikke opptakdelen og hva nå det andre greiene er :P

Tro du har en annen angelsound enn meg, jeg har den helt vanlige, uten noe ekstra stæsj :D Men håper noen andre kan hjelpe deg med opptakdelen og å registrere hjertefrekvens :)

Selv bruker jeg den tradisjonelle; ta antall hjerteslag i 10 sek og gang med 6, eller 20 sek og gang med 3. Opptak skal gå an på min også, men jeg aner ikke hvordan :D Må evt. koble den opp mot noe som har opptaksfunksjon.

Tro du har en annen angelsound enn meg, jeg har den helt vanlige, uten noe ekstra stæsj :D Men håper noen andre kan hjelpe deg med opptakdelen og å registrere hjertefrekvens :)

Selv bruker jeg den tradisjonelle; ta antall hjerteslag i 10 sek og gang med 6, eller 20 sek og gang med 3. Opptak skal gå an på min også, men jeg aner ikke hvordan :D Må evt. koble den opp mot noe som har opptaksfunksjon.
Finner det sikkert ut før eller siden :P
Hovedsaken er at man finner hjertelyden :)

Har du funnet hjertelyden da Goldenchild? :)
Jeg måtte bestille idag. Er spent på om jeg finner lyd ;)
Jeg hørte to ganger noe som definitivt ikke var min egen, men den var veldig svak...og doppleren klarte ikke å registrere den. Det er nok litt tidlig enda, men jeg tror jeg skal finne den klart å fint i uke 10 :)
Prøvde igjen i dag tidlig, men da fant jeg bare min egen:P

Back
Topp