Hvordan fungerer tidlig ul?

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
har skjønt at man kan gå til privatklinikk å ta ul etter uke 12? Kan de da se om fosteret er friskt? Og er det mulig å se kjønn allerede da? Evt når kan man tidligst se kjønn? Og hva koster en slik ul? Erfaringer? :-)

Sent from my iPhone

Jeg var på tidlig ul 7+3 pga dette var et svært så vellykket ivf-forsøk :) da var det innvendig ultralyd og vi fikk se lille skatten og hjertet som banket så fint.

Jeg har lest at kjønn er vanskelig å se før uke 13, da er det utvendig ul. Vi har bestilt ul når jeg er 14+2, hadde vært veldig gøy om vi fikk vite kjønnet da. Hvis ikke blir det nok på oul i uke 18. :)

Hadde ul i uke 12 sist. Innvendig. Var for å se hvor mange :)
Kunne ikke se noe kjønn så tidlig. Men så at hjertet slo og at han vokste som han skulle :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal på UL i uke 12 på kvinneklinikken i Jessheim, og der koster det 1600 kr. Sikkert mulig å finne det billigere andre steder, men valgte dem fordi de har det nyeste utstyret og han skal visst være utrolig dyktig. :-) Uke 11-13 skal være det beste tidspunktet for å oppdage Downs syndrom, men også mange langt mer alvorlige funksjonshemninger. Han pleier også å være flink til å tippe kjønn, men siden det er så tidlig og nesten umulig å se er det jo stor sjanse for å ta feil og ikke noe man burde gå utifra. ;-)

Jeg har veldig lyst å ta tidlig ul jeg og.
Mannen vil helst jeg skal ta forstervannsprøve og men det vil jeg ikke.

Back
Topp