Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du vasker flaskene, smokkene og lokket. altså alt som hører til flaskene. Setter de opp i sterilisatore, heller så mye vann som angitt, setter på lokket, plasserer den inn i mikroen, setter mikroen på det som det står den skal stå på, og i så mange minutter. (er en stund siden jeg hadde flaskebarn)
Om du lar lokket være på, så er de sterile i 24 timer. Er absolutt lettere enn å koke (synst jeg).
det virkerDollface skrev:
det er enkelt
det er trygt - det er ganske mange som glemmer kjelen på plata for å si det sånn....
*Snuppo+1+1* skrev:
det virkerDollface skrev:
det er enkelt
det er trygt - det er ganske mange som glemmer kjelen på plata for å si det sånn....
what she said....
Går det mange flasker inni samtidig, og funker det med forkjellige flasker? Noen tips til hvilken jeg skal kjøpe?smama skrev:
Går det mange flasker inni samtidig, og funker det med forkjellige flasker? Noen tips til hvilken jeg skal kjøpe?smama skrev:
6 flasker.
Vi brukte aventflasker og en annen som jeg ikke husker navnet på. De var blå, rosa eller grønn. Og det gikk ann å ta av bunnen, der det var en gummi sak der, som skulle gjøre at babyen ikke fikk luft i magen.... GAD jeg er dårlig til å forklare. MEN det jeg ville frem til, var at ja, det er plass til andre flasker, men jeg husker ikke om de var høyere enn aventflaskene.... Såeh..
Chicco har også flaskesterilisator. Selges på lekmer.no. Der får du 15% rabatt hvis du skriver babyverden som rabttkode t.om 30.06
Puh. Her var det jammen meg mye mas, og lite informasjon..
Funker helt fantastisk, og kommer aldri til å koke en flaske med nestemann. Raskt og enkelt!Cec* skrev: