Hvordan fungerer dere om dagen?

Mammaprat

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Personlig ligger jeg i senga mi på dag nummer 9.. spyr når jeg reiser meg, står jeg i mer enn 2 minutter vil jeg besvime... Med andre ord; fungerer overhoooode ikke!! :crybaby2:(

Jeg fungere ikke :( Kaster ikke opp. Men er kvalm og INGEN matlyst. Tvinger i meg litt mat hver dag. Gleder meg til å få mer matlyst og mer energi!!!!

Fungerer dårlig her også. Ikke noe kvalm, men er så sliten, og kan sovne enn hvor jeg er. Og hodeverk hver dag.

Nå har jeg vært syk noen dager. Men sliter veldig med hodepine, samt at jeg får ikke stått/gått mye av gangen uten å bli kvalm og svimmel. Men ellers går det greit :)

Fungerer heller ikke. Sov til 14:30 i går, lå og vrei meg i kvalme og hodeverk i hele natt...og fikk endelig sove godt etter jeg tok en postafen i 09 tiden i dag morges og sov til 13. Etter det har jeg bare flyttet meg fra senga til sofaen...dagens mål er å orke å kle meg for å få litt frisk luft..og drikke mye vann for å få bukt med hodeverken

Jeg fungerer heller ikke, er ekstrem kvalm denne gangen og orker absolutt ingenting. Gleder meg til formen blir litt bedre, er så dårlig at jeg helst vil bare ligge hele dagen...

"Godt" å høre at vi er flere, selv om jeg overhode ikke unner noen å bli så dårlig.. Trøster meg med at jeg er GRAVID; å blir frisk; tenk på alle som er dødssyk... :( så jeg har det ikke ille jeg, men d bare føles så trasig uansett.... Har akkurat stått opp nå, kl 15.15..;) Ligget i hele dag, orker ikke nooooen ting!
4.Januar reiv vi stua også, den skal totalrenoveres... så det stinker oppussing/støv/motorsagbensin/isolasjon hele huset... :smiley-angry017 men GLEDER meg til å ligge i ny stua i ny sofa om ikke veldig lenge.. liiiitt kjedlig på soverommet over uker.....:yuck::woot: Gjett om mannen har nye å gjøre for tiden da... har to barn fra før også... :happy093

Jeg fungerer plutselig veldig bra. Jobber fullt og begynner på skole i tillegg neste uke. Spent på den! Var i god form fra uke 10 og frem til termin sist så håper det blir likt denne gangen.

Fungerer greit. Er på jobb selv om det er sykt tungt. Null matlyst, trøtt og sliten. Dere som er så dårlige, er dere sykemeldte?

Fungerer greit. Er på jobb selv om det er sykt tungt. Null matlyst, trøtt og sliten. Dere som er så dårlige, er dere sykemeldte?
Ja, jeg er sykemeldt frem til 20. Januar. Håper det slippet taket hvertfall til det, men har hørt at det kan vare lengre siden jeg har hypermesis...

Jeg fungere ikke :( Kaster ikke opp. Men er kvalm og INGEN matlyst. Tvinger i meg litt mat hver dag. Gleder meg til å få mer matlyst og mer energi!!!!
Åååååh. Hørtes ikke mye godt ut. Masse god bedring til deg

Jeg er til tider også veldig kvalm. Men heldigvis ikke hver dag. I går brukte jeg hele kvelden på å brekke meg/ligge strekk ut på sifaen. Mens i dag har jeg vert ute på litt ærend og er bare middels kvalm. Men jeg har sååå sinnsyke kramper at i dag sliter jeg med å gå orntlig igjen. Håper det gir seg snart å at jeg fort blir bedre.

Jeg fungerer dårlig. Er SÅ kvalm og SÅ trøtt. Kaster ikke opp hver dag, men har lite krefter. Jeg jobber fullt, men tærer mye på plusstimene mine og bruker alle dagens krefter på jobb. Så nå tenker jeg vel at nok er nok og at jeg trenger mer hvile og sykmelding. Jeg er tross alt allerede mamma og jeg ønsker å orke å være sammen med barna mine.

Kjempefint!! Har gått på fjellet med hunden siste to dagene, jobba og stelt hus og barn... Begynner nesten å lure på om alt er ok!? :-/

Smarte som jeg var dro jeg på jobb selv om jeg var dødskvalmen så nå har jeg Jobba å pusha meg hardt i dag, og det fikk jeg tilbake for nå.
Ligge rett ut i senga orker ikke å bevege meg en meter. Ryggen hyler av smerte. Kvalmen er så galen at jeg har en bøtte ved siden av senga :(

Jeg tror jeg må begynne å ta det litt mer med ro å høre på kroppen min.
Har ikke lært siden sist svangerskap, gikk på jobb å kom hjem å grein hver dag i flerne uker.

Jeg er sykmeldt ut Januar i første omgang.. har hypermesis jeg også, så ser vell ikke for meg at jeg er "frisk" til Februar....:yuck:

Ja, jeg er sykemeldt frem til 20. Januar. Håper det slippet taket hvertfall til det, men har hørt at det kan vare lengre siden jeg har hypermesis...

Er du langt på vei nå? Håper det roer seg snart for deg :-)
Selv om jeg er sykt sliten og ikke får i meg særlig mat, skal jeg prøve å jobbe så godt jeg kan. Har så fort for å bli depressiv og få lange dager av å være hjemme. Men om man er så dårlig har man kanskje ikke tid til det :)

Er du langt på vei nå? Håper det roer seg snart for deg :-)
Selv om jeg er sykt sliten og ikke får i meg særlig mat, skal jeg prøve å jobbe så godt jeg kan. Har så fort for å bli depressiv og få lange dager av å være hjemme. Men om man er så dårlig har man kanskje ikke tid til det :)
Er 11 uker i morgen. Har vært dårlig siden uke 6/7 så det tar ordentlig på psyken. De siste to ukene har jeg vekslet mellom å ligge på sofaen og senga. Er ikke rart en blir deprimert egentlig. Gikk en tur i går med hunden på ca 2-300 meter, endte opp me oppkast når jeg kom hjem så tåler svært lite...håper det går over snart...fælt å ha det sånn og nesten ingen rundt vet hva som feiler deg heller..skal bli godt neste uke når katten er ute av sekken så slipper jeg hverfall all den lyginga..

Back
Topp