Hvordan forteller dere om den fantastiske nyheten?

Fortalte til søstrene på messenger siden vi er på ferie.. de fortalte til flere i familien så jeg ble nødt til å ta en tlf runde å fortelle selv før de fikk muligheten.

Med førstemann tegnet jeg halvt rosa og halvt blått hjerte med ett spørsmålstegn i midten, over skrev jeg November 2014, hadde den på meg på familieselskap, morsomt å se reaksjonene :P da fortalte jeg i uke 8

Planlegger å kjøpe en storebrorbok, han har bursdag nå om et par måneder. Da er det passe[emoji4]
Kommer ikke til å skrive på noe Facebook tror jeg, det gjorde vi ikke sist heller. Like greit.

Kjøpte en body til mamma, en til pappa og en til min bror der jeg skrev feks jeg har verdens beste onkel osv. Og mannen fikk en litt humoristisk bok om hvordan å bli pappa sammen med en body der det stod I[emoji173]dad. Pakka inn og ga det til frokost på julaften mens jeg filma reaksjonen til alle.

Har dere fortalt allerede?
Her blir det min og pappan sin hemlighet til etter uke 12.

Han vet det forsåvidt ikke ennåda han sov når jeg deo hjemme fra i dagtidelig

Mannen var hjemme da jeg testet... :p
Han fikk selvfølgelig se det fort. Digital-test slik at han sko skjønne det.. :p
Sendte så en snap til mamma og søstrene mine... samme dagen. Det er vel kun de som vett det ennå.,,

Jeg har noen få nære venner som vet det sammen med samboer. De andre tror jeg skal få vite det litt seinere :-)

Tenker jeg sier det 12 januar når vi har vært på UL, går det bra der er det stooor sannsynlighet for at alt går bra fremover [emoji173]️er da 7+0

Er begynt å legge på meg så jeg tror de fatter mistanke uansett. Fra b-D - cup har ihvertfall mannen lagt merke til [emoji23]

Han ble kjempe glad og spurte om masse greier. Hehe. Hvilket rom skal bli babyrom feks. Han er veldig handy og kommer til å hjelpe oss med mye fiksing av sånne ting :)

Å så herlig [emoji173]️ føles jo så godt at andre vet det og tar del av hele ventetiden

Halve svigersslekta vet det. Men ingen i min familie. Gruer meg noe helt forferdelig å si det til min familie.. da vi er unge ennå å ikke kjøpt oss hus.. gleder meg og stresser på samme tid.

Halve svigersslekta vet det. Men ingen i min familie. Gruer meg noe helt forferdelig å si det til min familie.. da vi er unge ennå å ikke kjøpt oss hus.. gleder meg og stresser på samme tid.

Bare slapp helt av, det går nok så fint så. Når vi venta førstemann måtte jeg brått bytte jobb, mannen var akkurat kommet hjem etter 6mnd i utlandet ifb skole, vi leide en liten leilighet med sovehems og sto ganske dårlig i det. Når poden kom til leide vi oss en større leilighet, mannen fikk fast arbeid og nå 2 år senere har vi kjøpt oss hus og fått fast jobb begge to. Brikkene faller på plass etterhvert :D

Det går nok fint!
Vi ble huseiere rett før termin og overtok 2 dager etter fødsel. Det var et kav uten like men. :-)

Ja tror jo dem gjør det. Men er alle reaksjonene ahh..
Menn men! Tror jeg vil ta tidlig ultralyd bilder å sende med i ett brev ellerno kanskje det blir bedre ?

Har bestilt: "jeg skal bli storebror"- body som jeg tenkte å putte på den kommende storebroren :D

Back
Topp