Prøvde å lete tilbake i tidligere poster etter en slik tråd, men kunne ikke finne. Dere som har fortalt om graviditeten; noen som gjorde noe ut av det?
Hvordan fortalte dere det? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

også skal ungene få fortelle oldeforeldre tenker jeg. Det blir stas.Vi tenkte jentungen skulle få fortelle at mamma har baby i magen siden hun har vært såå opptatt av baby og at hun var i magen min. Men hun kommer jo til å fortelle alle det så fort hun møter dem, så hvordan få det til i rett rekkefølge?!Har fortalt nærmeste familie allerede. Gjorde ikke noe stor greie ut av det. Tror jeg skal finne på noe gøyalt for å fortelle ungene - spesielt minstemor drømmer såååå om at mamma skal ha baby i magenogså skal ungene få fortelle oldeforeldre tenker jeg. Det blir stas.
Får henge litt i denne tråden for å hente inspirasjon

Har vært usikker på hvordan dele det med barna… Vurderer å lure inn noen hint som en del av påskerebusen, kanskje ett påskeegg med en body i eller lignende på vei mot de «ekte» påskeegga