Hvordan forteller dere det?

Iselin❤️

Glad i forumet
MayDay2021
Dette er helst rettet mot arbeidskollegaer men , hvordan sier dere det til de? Ut av det blå? Til en og en? I plenum?
noen vet allerede pga har måtte prøve å være litt forsiktig med visse jobber (er bilmekaniker)
Men veldig mange som ikke vet, men som nok stusser over hvorfor jeg ikke tar visse jobber :p

Jeg hang opp ultralyd bilde på tavla på spiserommet :hilarious:

Jeg sa det i lunsjpausen, når alle satt der. Fikk et spørsmål som gjorde at det blei naturlig å si det. :)

Jeg sa det til sjefen i går og delte det med den nærmeste kollegaen etterpå, de andre vet jeg ikke hvordan jeg skal si det til.. får se om det kommer naturlig en dag :joyful:

Vi skal etter planen ha konferanse med jobb om ca 2 uker. Arrangementet inkluderer en middag, mistenker at det dukker opp i samtale der hvorfor jeg ikke drikker.

På ene jobben visste jeg bare et bilde til henne av graviditetstesten, fordi jeg visste at hun ble glad og ville støtte meg når sjefen fikk vite det. Vi var fullt klar over at han kom til å bli så misfornøyd begge to at det var morsomt å si det til han.

På andre jobben visste jeg et bilde til sjefen min av ultralyd mens vi hadde felleslunsj, så da fikk alle vite det også.

Begge gangene viste jeg bare bildet helt ut av det blå ☺️

Jeg skrev e-post til sjefen :hilarious: Hehe, men altså... det høres rart ut, men jeg skrev blant annet at det var derfor jeg hadde vært så mye borte pga. tett oppfølging. Han vet om senaborten jeg hadde for to år siden. Så jeg skrev bare at jeg ikke orket å snakke om det face to face. Men vi har snakket om det på tlf og face to face ved senere anledning.

Måtte ha tilrettelegging fra første dagen, så naturlig at alle vet det med en gang der :)

Vi har julebord i starten av november, så planen er å si det til alle da :) Kanskje dagen før til de jeg jobber tettest med. Samt sjefen min et par dager før det igjen (vi jobber ikke sammen på daglig basis). Hun er verdens mest ydmyke og støttende menneske, så jeg burde ikke grue meg til å si det. Men vi er flere som har blitt gravide siste året, og hun har dermed hatt masse ekstra jobb... Samtidig er hun veldig avhengig av meg, så må innrømme at jeg er veldig nervøs :nailbiting:

Tror de kommer til å få rimelig sjokk over at jeg har klart å holde det skjult i da 3 mnd :angelic:

Back
Topp