Hvordan fortelle?

pineapple

Elsker forumet
Vi har lyst å fortelle familiene våre om den lille spiren snart, men ønsker å gjøre det på en spesiell måte. Noen som har noen forslag?

Hvordan fortalte dere familien om den lille?

vi har vel egentlig bare sagt det vi!
Hadde liksom planer om å gjøre det på en spesiell måte, men det har ikke passet seg slik.

Hadde planer om å kjøpe en liten gave f.eks og skrive et lite brev som "jeg bor i mammas mage, og kommer ut i mars, kan dere ta vare på denne pakken til da? Klem fra deres første barnebarn"

Til mamma og pappa hadde vi tenkt å lage en fotobok fra ferien vi har vært på, og på siste siden ha UL bilde

Til bestevennene våre, som også er naboene våre, skal vi skrive et brev, og si at postmannen har lagt det feil. Det skal liksom være skrevet av deres lille beby i magen, som sladdrer om at vi har baby i magen... <3

Hmm har vel ingen gode forslag egentlig, med første mann sa vi det bare rett ut, og med denne spiren så la vi bare en cb digital forran dem hvor det stod GRAVID på[:D] ble mega glade begge gangene[8D] Lykke til hvertfall, dere kommer sikkert på noe lurt[;)]

Vi kjøpte en genser der det stod STOREBROR på.. Tok den på han og gikk på besøk til besteforeldrene.. Ska si de ble glad når de tok av han jakken [;)]

HAr ikke tenktå fortelle det på en stund enda, så jeg har ikke tenkt så mye på det[:)]

Vi har kjøpt en rød t skjorte hvor det står "jeg skal bli storesøster" på[:)]

Mange gode forslag her, krus og kort er jo noe som hadde vært morro[:)]
Likte ideen om å la storesøster/bror ha på seg t-skjorte med tittel. Det tror jeg vi må gjøre med neste spire [;)]

vi sa det bare rett ut og alle blir glade. Og vi sa det egentlig med en gang, ventet bare 2 dager fordi da kunne vi fortelle nyheten til min pappa som bursdagsoverraskelse

sendte en mms der poden snakka og sussa på babyen i magen min[:D]

ORIGINAL: pineapple

Mange gode forslag her, krus og kort er jo noe som hadde vært morro[:)]
Likte ideen om å la storesøster/bror ha på seg t-skjorte med tittel. Det tror jeg vi må gjøre med neste spire [;)]

Oi, DET var en god ide [:D] HVOR får man tak i en slik skjorte!? [:)]

ORIGINAL: Diner

Vi kjøpte en genser der det stod STOREBROR på.. Tok den på han og gikk på besøk til besteforeldrene.. Ska si de ble glad når de tok av han jakken [;)]

Den var fin!!! Kanskje jeg kopierer den, ja!!!! [:D]

Mamma har bursdag 26. august, tenkte å sende henne bilde av testen og si at gaven ikke er moden før slutten av mars.

Hun bor 50 mil unna, så burde være lett å holde det hemmelig frem til da, problemet er at vi skal på ferie sammen med henne i helgen.[&:]

resten av familien tenke jeg å ta etter hvert etter uke 8, venner uke 12, men innen da har vel alle skjønt det.[8D]

Her er det noen å velge mellom så jeg.. Til og med gensere med "Jeg skal bli mamma" på!

http://jegskalbli.spreadshirt.net/no/NO/Shop

Så utrolig bra side! Klarte ikke å dy meg og bestilte en t-skjorte til mannen; "jeg skal bli pappa". '
Gleder meg til tiden er inne for han å ta den på. Blir spennende å se hvor lang tid det tar for noen oppdager hva som står på skjorten :)

Har tenkt å kjøpe en genser der det står "jeg skal bli storesøster på!"
http://www.cafepress.com/ her var det mye fint, på engelsk da mn..

skal ikke fortelle, skal vente til det vises.. det kommer nok til å komme en del meninger om dette svangerskapet siden barna blir så tette.. men men.. DET HAR DEM IKKE `NOE MED!! men orker ikke å fortelle det iallefall før langt etter uke 12[>:]

Back
Topp