Hvordan fortelle?

solstråla84

Forelsket i forumet
Har dere tenkt noe på hvordan og når dere skal fortelle om
den lille bebisen som er på vei? Jeg tenker på både til slekt,venner, kollegaer..

Selv venter vi til uke 8-9 med å si det til besteforeldre,og annen familie.
Kollegaer venter jeg med å si noe til over ferien når jeg er 12 uker. Venter nemlig på å øke stillingsstørrelsen fra 50-90%. Tror ikke det skjer hvis arbeidsgiver vet om dette..[>:]

vet ikke enda når jeg skal si det...har lyst til å vente til 12 uker.. men det spørs om det holder så lenge [:)] skal egentlig på festival om 14 dager.. men det blir det ikke noe av likevel, og jeg har stumpet røyken...så da fatter sikkert de fleste mistanke.. [:D]

Vi har sagt det til noen venner og noen i familien. sier det nok til resten av den nærmeste familien etter ul i uke 10 og til jobben etter ferien - i uke 14 og til resten av venneflokken osv i bryllup i uke 15[:)][:)] er planen iallfall - men den kan fort forandre seg[;)]

Skal vente til uke 12 no, er 5 stk som veit dette no[:)] Og då tenkte me å bruke tantungen min til å seie det til søstera mi, så får me sjå korleis me seie det til resten av gjengen[:)] Mens eg skal i bryllup når eg 16+3 og då får tanter/onkler osv vite det. Typen har stor slekt, så er ikkje lett å seie det til alle[:D] Men dei vil jo sjå det i slutten av august trur eg[8D][8D]

Nå vet mamma og pappa det og det var planen at ingen andre skulle få vite noe før jeg hadde vrt på tidlig UL. men pga sterke magesmerter som resulterte i besøk på legevakt og tur til sykehuset så måtte jeg fortelle det til bestevenninen min. Måtte jo ha noen til å kjøre meg siden sambo måtte vere med hjemme med datteren vår[;)]

regner med at vi kommer til å fortelle det til nærmeste i uke 8-9 kanskje også får vi se[8D] Har tenkt å fortelle det til venninne mine når vi treffes på klubb en kveld. Til mine besteforeldre skal jeg si at søskenbarnet mitt ikke får låne vugga mi alikevel fordi jeg trenger den selv[8D]

Back
Topp