Hvordan fortelle

hes

Forelsket i forumet
mannen om nr 2? Jeg har så lyst å gjøre noe spesielt neste gang jeg blir gravid - altså måten jeg forteller det til mannen på..

Forrige gang var han der når jeg tok testen - har lyst å overasske han denne gangen..(er ikke gravid ennå - bare tenker litt frem i tid..[;)] )
 
tja, lage god mat, og kjøpe eit par søte små sko..[:)] eller det er kanskje litt kjedelig det...? masse lykke til iallefall, skal du teste i morgo?
 
Hm, jeg tenkte faktisk på noe liknende!!
Lag en treretters, og server han en dessert som består av den positive testen???
 
Nja..Vet ikke enda..Spørs om jeg klarer å vente lenger..[;)]
ORIGINAL: iza

tja, lage god mat, og kjøpe eit par søte små sko..[:)] eller det er kanskje litt kjedelig det...? masse lykke til iallefall, skal du teste i morgo?
 
Takk for det [:D]
 
Kjempe artig bilde du har, hes[:D]
 
Tusen takk [:D]
 
Ideen din hørtes jo kjempe søt ut da! [;)] Ville bare ønske deg lykke til *krysserfingrenefordeg* [:D]
 
Når man er gravid får man et helse kort for gravide...
Min Tanke var å finne noe veldig søtt baby tøy og det helsekortet en positiv graviditets test og pute det i en liten boks sette på fint papir og gave bånd og lage en kos middag å gi han pakken... da får han nok sjokk skal du se
 
Men det kortet får du ikke før du er minst 7 - 8 uker på vei - etter du har vært på legekontroll, og det kan ta litt tid. og jeg kan jo ikke holde det hemmelig for han...Det går ikke..[;)]

men ideen var god..[:)]
 
hei!
sntes du bare skal si det jeg,er det enkleste. hvis ikke kan du jo kjøpe noen blomster til han,og når han lurer på hvorfor han får dem sier du at det er fordi han gjør deg så lykelig. han blir ganske sikert lykkelig når du sier at dere skal ha nr to[:D]
klemmer fra stine
 
Takk esereht [:D]

Synes det blir litt kjedelig å bare si det jeg - det var det jeg gjorde sist..
 
Hvis nr 1 kan prate kan jo hun/han si det. Det har jeg tenkt[:D]
 
Nei, han er bare 18 mnd..Men jeg hadde tenkt at han kanskje skulle gi den positive testen til mannen.. Det er ideen jeg går for foreløbig..[:)]

Meeen jeg må bli gravid først da...[;)]
 
hehe det lønner seg det ja[;)] Vi får satse på at det klaffer for oss og snart[:D]
 
Krysser fingrene [:D]
 
nytt forslag fra min side hehe[:D]
du kan lage et "skattekart" hvor han finner ledetråder på hvert hint
hehe litt ratrt kanskje men sikkert moro og det da og så er det jo veldig anderledes hehe
klemmer fra stine
 
Veldig god ide - men jeg tror ikke mannen hadde likt det så god..[;)]
 
Back
Topp