Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, er det første? Er jo noen som har mage som ikke vokser så mye på mange måneder da, selv var jeg kjempestor ved 6 mnd forrige gang og hadde aldri i livet klart å skjule det [emoji14] Vi var på ferie i uke 18 sist, og da var det folk på restauranter osv som gratulerte med babyen [emoji23]Aner ikke, vurderer å vente til julaften men jeg har på følelsen at magen kommer til å bli for stor å skjule så lenge.
Syntes det er deilig å ha hemmeligheten alene med mannen akkurat nå
Jeg hadde aldri klart å vente så lengeAner ikke, vurderer å vente til julaften men jeg har på følelsen at magen kommer til å bli for stor å skjule så lenge.
Det gikk ihvertfall sånn passe dårlig med planen. Mamma var innom for å hilse på og vi begynte å se på bildene fra vi var på ferie.Aner ikke, vurderer å vente til julaften men jeg har på følelsen at magen kommer til å bli for stor å skjule så lenge.
Oj da! Hehe! Litt tidligere enn planlagtDet gikk ihvertfall sånn passe dårlig med planen. Mamma var innom for å hilse på og vi begynte å se på bildene fra vi var på ferie.
Og der dukket det opp bilder av graviditetstestene mine gitt, jeg som var bombesikker på at jeg slettet de
Så da vet hun det allerede.
Så typisk når dere hadde planlagt å vente mye lengereDet gikk ihvertfall sånn passe dårlig med planen. Mamma var innom for å hilse på og vi begynte å se på bildene fra vi var på ferie.
Og der dukket det opp bilder av graviditetstestene mine gitt, jeg som var bombesikker på at jeg slettet de
Så da vet hun det allerede.
Åh, så trist skjønner at du vil vente til etter den uken daNærmeste familie og sjefen min vet om det allerede. Men har ikke bestemt hvordan vi skal fortelle det til andre enda. Forrige gang ble det fødsel i uke 18 så venter nok til den uken har passert. Folk får spekulere i den voksende magen, har jo vært ferie[emoji6]
Nærmeste familie og ett vennepar vet det. Er dårlig så kan ikke skjule det. Gutten på 3 år vet det også da han var veldig lei seg fordi jeg «hoster i do». Og da fortalte vi at mamma har baby i magen og at noen mammaer da blir litt syke
Hvor langt var du på vei da du fortalte treåringen? Er så i tvil om mår vi skal fortelle..