Hvordan fortelle

Aner ikke, vurderer å vente til julaften men jeg har på følelsen at magen kommer til å bli for stor å skjule så lenge.
Syntes det er deilig å ha hemmeligheten alene med mannen akkurat nå :)

Familien vet det allerede, vi bor så tett og jeg er så dårlig , så vanskelig og skjule :p

Aner ikke, vurderer å vente til julaften men jeg har på følelsen at magen kommer til å bli for stor å skjule så lenge.
Oj, er det første? Er jo noen som har mage som ikke vokser så mye på mange måneder da, selv var jeg kjempestor ved 6 mnd forrige gang og hadde aldri i livet klart å skjule det [emoji14] Vi var på ferie i uke 18 sist, og da var det folk på restauranter osv som gratulerte med babyen [emoji23]

Det gikk ihvertfall sånn passe dårlig med planen. Mamma var innom for å hilse på og vi begynte å se på bildene fra vi var på ferie.
Og der dukket det opp bilder av graviditetstestene mine gitt, jeg som var bombesikker på at jeg slettet de :wacky:
Så da vet hun det allerede.

Det gikk ihvertfall sånn passe dårlig med planen. Mamma var innom for å hilse på og vi begynte å se på bildene fra vi var på ferie.
Og der dukket det opp bilder av graviditetstestene mine gitt, jeg som var bombesikker på at jeg slettet de :wacky:
Oj da! Hehe! Litt tidligere enn planlagt ;)

Nærmeste familie og sjefen min vet om det allerede. Men har ikke bestemt hvordan vi skal fortelle det til andre enda. Forrige gang ble det fødsel i uke 18 så venter nok til den uken har passert. Folk får spekulere i den voksende magen, har jo vært ferie[emoji6]

Så typisk når dere hadde planlagt å vente mye lengere:p

Nærmeste familie og sjefen min vet om det allerede. Men har ikke bestemt hvordan vi skal fortelle det til andre enda. Forrige gang ble det fødsel i uke 18 så venter nok til den uken har passert. Folk får spekulere i den voksende magen, har jo vært ferie[emoji6]
Åh, så trist :( skjønner at du vil vente til etter den uken da :happy:

Hadde planlagt at treåringen skulle få fortelle, og av den grunn vente litt. Nå er jeg derimot så dårlig at vi vurderer om vi må fortelle for å be om litt hjelp snart[emoji51]Da blir det nok bare å fortelle. Får se hvordan de neste dagene blir..

Nærmeste familie og ett vennepar vet det. Er dårlig så kan ikke skjule det. Gutten på 3 år vet det også da han var veldig lei seg fordi jeg «hoster i do». Og da fortalte vi at mamma har baby i magen og at noen mammaer da blir litt syke ;)

Nærmeste familie og ett vennepar vet det. Er dårlig så kan ikke skjule det. Gutten på 3 år vet det også da han var veldig lei seg fordi jeg «hoster i do». Og da fortalte vi at mamma har baby i magen og at noen mammaer da blir litt syke ;)

Hvor langt var du på vei da du fortalte treåringen? Er så i tvil om mår vi skal fortelle..

Hvor langt var du på vei da du fortalte treåringen? Er så i tvil om mår vi skal fortelle..

7 uker tror jeg. Tenkte det var bedre for han kan liksom ikke være den siste som vet det. Han snakker nesten ikke om det og tror ikke han helt skjønner hva det betyr. Men sier at han skal bli storebror og er veldig fornøyd med det :) også syns han det ikke er like ille når jeg spyr så da tenker jeg det er greit.

Sagt det til ei venninne. Tenkte å vente til etter TUL med å fortelle til resten, da er jeg 11+3. Tenker å kjøpe en «storesøster» t-skjorte og ovveraske 7-åringen først, så drar vi rundt på besøk til familie og ser hvor lang tid det tar før de ser det :D gleder meg så til å fortelle det til snuppa, hun har mast om lillesøster/bror i flere år nå, så det blir så stas! <3

Jeg har bestilt en body som står «Jeg skal bli storebror» Tenkte å ta den på når vi skal på besøk til besteforeldre å se hvor lang tid det tar før de ser den [emoji4]

Vi offentliggjorde det på facebook i helgen, klarte ikke vente lengre :p
Siden jeg er så dårlig og har vært sengeliggende de to siste ukene så tenkte jeg det var greit også, folk begynner jo og lure når de aldri ser meg lengre.
Da lagde minste jenten et hjerte med hendene på magen min, gutten vår ville ikke gjøre noe så han stod fint ved siden av meg, skrev ingenting på bildet men alle fattet jo tegningen :happy:,

Jeg har ikke lyst til å fortelle, men vi må vel nå etterhvert som vi begynner å møte folk. For min del kunne vi ventet til fødsel.

Back
Topp