Hvordan fortelle?

*Mai11&Nov13og18?*

Glad i forumet
Hvordan fortalte dere den kommende mor/far nyheten?

Noen som har noen «annerledes» måte å fortelle på? [emoji4]

Resten av familien håper jeg vi klare å holde det hemmelig frem til julaften med en avsløring i julegaven (uke 12), men bli sikkert røpet før den tid [emoji28]

hakke peiling. tenkte å bestille en t-skjorte som 3åringen kunne gå med. der det stod en tekst:)

Sambo visste jeg skulle ta test, han jobbet kveld og jeg tok testen mens han var på jobb. Kjøpte en body med "I love dad" på og pakket inn den sammen med den positive testen :)

Til familie så skal jeg pakke inn julegave til guttungen, en genser som det står "Jeg skal bli storebror" på. Så skal han få lese det høyt foran alle. Han har mast i mange år nå på søsken, så han kommer til å bli så glad! Gleder meg sånn! :)
Vi skal på tidlig ultralyd 21 desember, så tenkte å legge ved bildene i en konvolutt også :)

Sambo visste jeg skulle ta test, han jobbet kveld og jeg tok testen mens han var på jobb. Kjøpte en body med "I love dad" på og pakket inn den sammen med den positive testen :)

Til familie så skal jeg pakke inn julegave til guttungen, en genser som det står "Jeg skal bli storebror" på. Så skal han få lese det høyt foran alle. Han har mast i mange år nå på søsken, så han kommer til å bli så glad! Gleder meg sånn! :)
Vi skal på tidlig ultralyd 21 desember, så tenkte å legge ved bildene i en konvolutt også :)

Så artig [emoji4]
Har vurdert tidlig UL jeg også [emoji6] bare håper det er ledig, lite tilbud om det her [emoji28]

Så artig [emoji4]
Har vurdert tidlig UL jeg også [emoji6] bare håper det er ledig, lite tilbud om det her [emoji28]

Ring med engang og bestill, jeg bestilte i går og fikk time akkurat den dagen jeg ville :) Har bestilt time hos jordmor også jeg, for første graviditet ventet jeg litt for lenge og hun hadde ikke tid før jeg var 16 uker på vei.

Tror vi går for noe lurt under pakkeåpning på julaften. Så lenge vi greier å holde det skjult frem til da :D Svigermor har skjulte evner..

Pappan var nesten med inn på do når jeg tissa på pinnen, så ikke noe fancy avsløring der:rolleyes:

Back
Topp