Hvordan fortelle til familien?

Atu

Glad i forumet
Julibarna2014
Sensommerbarna 2016
Hvordan har dere tenkt til å fortelle familien om graviditeten?

Vi har tenkt til å fortelle svigermor og hennes mann på Lørdag.
Vi har invitert de hit på middag og tenkte å lage en liten gaveeske til de som de får før maten.
Bare litt småting om god te,kaffe og sjokolade.
Under alt dette tenkte jeg å legge ett kort med ultralydbilde inni.
Blir utrolig spennende å se reaksjonen dems, kjenner det kribler i magen bare jeg sitter å skriver det. Skulle ønske jeg fikk til å filme. :)

Hvordan skal dere fortelle/har fortalt? :)

Kommer fra aug☺ jeg pakket inn en body med "august 2016" på til de kommende oldeforeldre ☺

vi har bestilt t-skjorter til pappa og svigerfar, med teksten Jeg skal bli farfar/morfar. Til mamma og svigermor har vi kjøpt strikkepinner, garn og oppskrift på hentesett, samt lapper med "strikket til deg av mormor/farmor". Skal bare gi dem gavene og se hvordan de reagerer. Gleder meg veldig. Mammaen til kjærsten min er ikke kjent for å forstå vitser og hint og sånn så godt, så hun kommer nok til å lure ganske lenge når hun åpner gaven, kanskje vi til og med må forklare henne. Men stas blir det uansett..

Kjøpte denne her i går! :D

d64a1edfbb90d11d32ec9fd5411e3c29

Så hvis alt er bra skal vi gi den i bursdagen til søsteren min neste helg! Bare håper den rekker å komme i posten! Hun er autist og har maset om jeg skal ha bebi i magen i flere år alt! ;) Samme med mamma og pappa så de kommer til å bli utrolig overrasket og glade! :) (Navnet hennes er strøket over)

Vi kjøpte ramme med teksten "barnebarn" på og la inn et "bilde" med teksten "Bilde kommer i september 2016". Det tok noen sekund før kommende besteforeldre helt forsto beskjeden :p veldig artig!

Så kreative dere er! Vi skal nok bare fortelle det til foreldrene. Ungene og, men de skal jeg huske å filme mens jeg sier det for der kan det komme noen morsomme reaksjoner:)

Lyst å sette opp skoene til alle i familien (to voksne og to barn) også sette ett par babytøffler i midten og vise de.
Sist fortalte vi med body "jeg skal bli storebror" - var suksess!

Ellers blir det dobbelbursdag for de to vi har nå om litt over 1 mnd, så hadde vært gøy å avslørt det da på en gøy måte!

Back
Topp