Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, klarer du å holde det skjult så lenge? Her tror jeg at jeg kan glemme det haha Så må vel dele det etter 12 ukers ul til store og små. Jeg vet jo ikke hvor mye mage jeg får, men jeg er ikke liten og nett, så tipper jeg fort får mageEr veldig usikker på hvordan vi skal fortelle det, men venter nok til rundt juletider. Hun er åtte, ni i oktober, og klarer aldri i verden å holde det for seg selv.
Oi, klarer du å holde det skjult så lenge? Her tror jeg at jeg kan glemme det haha Så må vel dele det etter 12 ukers ul til store og små. Jeg vet jo ikke hvor mye mage jeg får, men jeg er ikke liten og nett, så tipper jeg fort får mage
Ah, skjønner. Da er det nok lettere å holde det skjult. Ja, alle er forskjellige på hvor lenge de vil holde det skjult, jeg vil forbi uke 12 hvertfall. Og sikkert et par uker til før face tenker jeg, men vi får se om vi kommer så langt i første omgang, og hvordan vi føler da evtJeg har bakovervendt livmor, så her er det nok ikke mye mage å snakke om før rundt uke 30. var ikke det sist ihvertfall. Folk ble sjokkerte når de hørte hvor langt jeg var på vei.
Har lyst til å holde det for oss selv så lenge som overhodet mulig.
Ah, skjønner. Da er det nok lettere å holde det skjult. Ja, alle er forskjellige på hvor lenge de vil holde det skjult, jeg vil forbi uke 12 hvertfall. Og sikkert et par uker til før face tenker jeg, men vi får se om vi kommer så langt i første omgang, og hvordan vi føler da evt
Det er sånn jeg føler det etter fødsel tror jeg, vil ikke ha masse besøk, er MIN baby Håper det endrer seg litt haha.Sist ropte jeg det ut til alle og enhver det sekundet jeg passerte 12 uker. Det føltes rett da. Nå vil jeg bare ha det for meg selv. Vet ikke hvorfor.
Jeg ser den. Jeg er alene på hverdagene med poden og tenker ar hvis jeg blir veldig dårlig bør vi kanskje si no. På samme tid vil jeg ikke at han skal tenke at babyen gjør mamma syk. Leste på en blogg at noen omtalte det som babyfrø og snakket om at kanskje ble det en baby og kanskje ikke. Likte egentlig akkurat det.Blir en stund til vi forteller storebror på 3år. Han er såpass stor at redd det blir veldig forvirrende for han hvis jeg mister. I tillegg så er han nokså opptatt av babyer. Skravla går konstant på denne gutten, så her får nok alle vite det når han får vite det [emoji5] Forrige graviditet ble jeg svært dårlig store deler av svangerskapet, så vi må jo selvsagt se an hva vi sier til han hvis dette gjentar seg.
Jeg ser den. Jeg er alene på hverdagene med poden og tenker ar hvis jeg blir veldig dårlig bør vi kanskje si no. På samme tid vil jeg ikke at han skal tenke at babyen gjør mamma syk. Leste på en blogg at noen omtalte det som babyfrø og snakket om at kanskje ble det en baby og kanskje ikke. Likte egentlig akkurat det.
Vi har en datter på 4 år som intenst har ønsket seg "sin egen baby" i et års tid, minst. Nå er jeg i uke 15 med nummer to. Jeg er en sånn som får mage med en gang. Kanskje fordi jeg er lav. Hun begynte å si at det var en baby inni der i uke åtte, eller noe sånt. Jeg var selvfølgelig bare oppblåst. Vi ønsket å vente med å fortelle henne til etter tidlig ultralyd. Sånn at vi kunne være mer sikre på at alt skulle gå bra. Hun er jo såpass liten at det er vanskelig å vite hvordan hun ville forvaltet informasjonen hvis graviditeten endte dårlig. I tillegg vet man jo ikke hva hun klarer å holde hemmelig. Derfor svarte jeg henne bare med at nei, jeg hadde nok bare spist for mye is, eller godteri, eller sånn. Men, da dagen kom for å fortelle det valgte vi å vinkle det som at mamma og pappa hadde vært hos legen og at hun hadde hatt rett hele veien; det var en baby inne i magen min! Hun ble henrykt. Vårt mål var at hun skulle få eierskap til situasjonen. Foreløpig ser det ut til at vi har lykkes.Hvordan forteller dere store søsken og hvor gamle er de?