Hvordan fortelle sjefen om svangerskapet

Frøkenholberg

Betatt av forumet
Hei.
Finner ikke igjen den tråden noen laget med hvordan fortelle sjefen om svangerskapet så laget bare en ny:happy:

Jeg har en skade i nakken og skulder tter ei bilulykke og jobber dermed kun 20% for tiden. Prognosen er foreløpig ikke sånn kjempe god så på avklaringsmøtet med legen, jobben og nav så ble vi enige om å fortsette 20% om ikke spesialistene på det senteret jeg er inne hos sier noe annet. Så blir det ny vurdering over jul om jeg får beholde jobben eller ikke. Jeg må nok si det før jul siden folk kan vel begynne å se det rundt juletider og etter den ordinære ultralyden 20 desember så er det jo koselig å kunne dele nyheten på Facebook.
Hvordan hadde dere gått frem med denne graviditeten?

Jeg sa det nesten med engang for trengte tilrettelegging med pasienter som røyka på jobb.

Men fant ut at hun har sagt det videre :woot:

En kollega sa til meg her om dagen, hvordan er formen? Hvilken uke er du i nå da?

Ble så skuffa over sjefen. Er vel avvik :woot:

Jeg sendte min sjef TUL-bilde fra TUL 7+0 rett etter jeg var der.

Jeg sa det til sjefen med engang jeg fant det ut. Aner jo ikke hvordan svangerskapet utarter seg, så tenkte det var greit å si det tidlig tilfelle man var mye dårlig osv. Er faktisk bare sjefen og barnefar som vet det :whacky011

Sjefen var den første som fikk vite det. Dette grunnet tidlig sykemelding i tidligere svangerskap. Jeg var ganske lutøret der jeg satt, er ikke mange mnd siden jeg var kommet tilbake fra laaang permisjon med sykemelding i forkant :/ men hun ble veldig glad på mine vegne da :)

Jeg sa det nesten med engang for trengte tilrettelegging med pasienter som røyka på jobb.

Men fant ut at hun har sagt det videre :woot:

En kollega sa til meg her om dagen, hvordan er formen? Hvilken uke er du i nå da?

Ble så skuffa over sjefen. Er vel avvik :woot:

Du spurte om HVORDAN :)
Sendte henne SMS og spurte om hun var på kontoret, så sa hun at hun var ledig kl 13. Og da kom jeg innom og sa det :)

Back
Topp