Hvordan fortelle partner?

Ilaz

Andre møte med forumet
Hei alle sammen Tok testen idag og den er positiv. Har fortsatt ikke fortalt det til min mann. Hvordan fortalte dere partneren det? Trenger inspirasjon

Jeg la testen sammen med en liten gave jeg hadde kjøpt til ham med meg hjem fra jentetur :) Det kjedelige var at han egentlig skjønte det da tr ikke kom :P

ImageUploadedByBV Forum1457113344.813400.jpg
Sendte dette til han da han jobbet offshore i oktober i fjor :) (mistet i desember i uke 12)
Denne gangen sa jeg bare jeg hadde positiv test. Er så redd for at det skal gå galt igjen at vi ikke helt klarer å feire enda ;)

Spurte samboer for et par uker siden hva han ønsker seg til bursdagen sin(han har bursdag i april), da sa han at han ønsket seg en flaske whisky og at jeg skulle være gravid, sa jeg ikke kunne love noe, haha. Så da jeg hadde tatt en digital test, sa jeg til han at jeg hadde en tidlig bursdagsgave til han og viste han testen. Da ble han veldig glad!

Sist vekket jeg han når testen ble positiv. Denne gangen tok han meg på symptomene.

Han visste at jeg skulle teste for jeg tok bare test midt på ettermiddagen for morro og trodde den skulle bli negativ. Ble stående måpende på badet og rope på mannen så han skjønte nok fort hva det gjaldt. :-P

Mannen står å Gjør seg klar for jobb, jeg finner ut at siden mensen er tre dager forsinket så skader det ikke å ta en test for å utelukke. Der kom en pluss. Løper ut av badet, ler gråter livredd puster og peser frem noe om en test. Mannen rimelig forvirret. Drar han motvillig med på badet, han ser på klokka skjønner fortsatt ikke hva eg prøver å si. Kan bekrefte at det er en pluss men han må på jobb og kommer for seint og sa at det var helt sikkert noe feil med testen. Så mannen tror det ikke. Kjøpte da to tester til og en digital så jeg tok samme kveld. Da alle de ble positive slengte jeg de i fanget hans og sa Ser ut som du må tro på dette her. Ikke sånn romantisk som eg en gang hadde drømt om at å fortelle noe sånt skulle være.

Jeg la testen sammen med en liten gave jeg hadde kjøpt til ham med meg hjem fra jentetur :) Det kjedelige var at han egentlig skjønte det da tr ikke kom :P

Hahaha, så morsomt når mannen kjenner til så godt din syklus. Her har han ikke peiling før jeg forteller at det ikke blir noe på han på ei uke :P

Her ringte jeg bare til han da han var på jobb :) Han viste jeg skulle ta test, så jeg lovte å ringe når den var tatt ;)

Mannen skulle reise på jobbreise den dagen. Tok en test bare for å ha gjort det før han reiste. Den var positiv, til min store overraskelse. Ble stående å måte og se på testen i sikkert 10 min før jeg tok med meg testen inn på soverommet og vekte han. Jeg sa jeg måtte vise han noe før han dro. Han ble kjempeglad og fikk ikke lyst til å reise fra meg den dagen. Han syns det var bra at han fikk vite det slik da og ikke over telefon i utlandet :)

Mannen min var veldig opptatt av at når vi skulle begynne å prøve og vi kom til testingen så ville han vite det med en gang. Han sa han kom til å bli skuffa om jeg gikk rundt og visste at jeg var gravid uten å si det så snart jeg hadde fått det bevist med test. Så kanskje like greit å si det med en gang enkelt og greit enn å vente med å si det fordi du vil finne "rett måte" å gjøre det på :-)

Hehe....bare sendte sms og skrev at jeg tror jeg er gravid. Så var han med da jeg testa på kvelden.

Back
Topp