Hvordan fortelle om svangerskapet

lilleekorn

Ønskebaby
It's gonna be May 2019
Hvordan skal dere fortelle familien at dere er gravid?:) Vi har bestilt en genser som det står 'jeg skal bli storebror' på til sønnen vår på snart 2 år! Vi skal sende han inn med jakka på, slik at besteforeldrene får kle av jakka, og lese det som står på genseren!:D:D Men det blir ikke før etter tul om 21 dager!! Det er så vanskelig å ikke rope det ut hver gang jeg møter foreldren mine og svigers!!:hilarious:
 
Jeg tenkte at jeg skal fortelle det til datteren min på 4år også kan ho få være jungeltelegraf og fortelle hvertfall min side det :)
 
Fortalte det bare vi uten noe hokus pokus:p
Litt fordi jeg skal gå på blodfortynnende å at risken igjen er der for å få blodpropp så vil jeg at familiene skal være obs på det.

Men sist så tok jeg litt mer i når jeg fortalte det til min mor, fortalte det på bursdagen hennes.
Hadde kjøpt en flaske med vin å så hadde jeg skrevet ut ett bilde der det sto « only the best mom gets promoted to grandma»
Det var skikkelig koselig, å så ett kort med tidlig ul bilde:)

På jobb denne gangen tenkte jeg å kjøpe en «pregosaurus» t-skjorte å ha på:p
 
Vi kommer nok til å vente med å fortelle det til etter at svarene på NIPT/DUO testen foreligger. Tror besteforeldre på begge sider kommer til å få sjokk, livet er allerede mer enn nok hektisk med 3 barn - og så velger vi å få en til?? Men så kommer de nok til å bli veldig glade når nyheten har sunket inn, tenker jeg..

Barna får vite det så fort vi får bekreftet at det er et friskt barn i magen! De har veldig lyst på et søsken til, så der blir det nok bare jubel og glede <3
 
Back
Topp