TheLady
Flørter med forumet
Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor guttungen!
Han er ikke seg selv for tiden, da han merker og ser at jeg ikke er noe i form.
Jeg har vært dårlig lenge nå, er kvalm hele døgnet og kaster opp stort sett hver dag. Dette er ikke lett å skjule for sønnen vår!
Han spør stadig vekk hvorfor jeg er dårlig, om jeg har spydd og at han skal passe på meg.
(omtenksomme gutten min !) :)
Han spør stadig vekk hvorfor jeg er dårlig, om jeg har spydd og at han skal passe på meg.
(omtenksomme gutten min !) :)
Jeg prøvde akupunktur for noen uker siden, og det hjalp veldig! Men effekten har gitt seg etter et døgn ved hver behandling, så da droppet jeg å fortsette med det...
Nå tenkte vi å fortelle guttungen at han skal bli storebror, neste uke, men jeg er litt usikker på hva vi skal si? Han snakker mye om at han gjeeeerne vil bli storebror, og jeg vet han vil gli godt inn i den rollen! :)
Nå tenkte vi å fortelle guttungen at han skal bli storebror, neste uke, men jeg er litt usikker på hva vi skal si? Han snakker mye om at han gjeeeerne vil bli storebror, og jeg vet han vil gli godt inn i den rollen! :)
Men hvordan forklare han at det er pga graviditeten at jeg er mye dårlig UTEN at han får et negativt forhold til babien?